2012. június 6., szerda

Travel

Na de legyen egy kis jókedv is mára :) A Travel Channel-en most megy a Globe Trekker, ami ma Marokkóról szól. A kedvenc utazómmal, Megan McCormick-kal :)) Hajjj, egy ilyen állást én is bevállalnék.. Mennyire gazdag lelkű lehet az az ember, aki ennyi mindent bejár a földön.. Sok mindennel csiszolhatjuk magunkat, az utazással, világlátással is. És azt hiszem ez a fajta tapasztalás nem is helyettesíthető semmi mással. Nincs az az olvasnivaló, eszmecsere vagy fotó..  A világlátott emberek mindig letisztulnak, helyükre teszik a valódi értékeket. Van egy kedvenc mondásom egy divattervezőtől: "Minél érettebb egy ember, annál egyszerűbb a stílusa." S bár ezt nyilvánvalóan alapvetően az öltözködésre mondta, azt hiszem más területeken is megállja a helyét.. Valami ilyesmit látok, amikor a Váci utcán sétálva figyelem a nyugat-európai nyugdíjasokat, vagy jómódú harmincas-negyveneseket. Mindig ez jut róluk eszembe, ez a gondolat. Szeretem és tisztelem az egyszerűségüket, a letisztult, kifinomult megjelenésüket. Nem érdekelnek sem az olasz dzsigolók, sem a tökéletesre sminkelt, tűsarkakon imbolygó lányok.. Ezért is jó Budapesten élni, mert velünk, mellettünk él egyre több kultúra. S lehet, hogy én csak a 7-essel meg a 4-es-6-ossal utazom, nem repülővel, mégis kicsit beleláthatok időnként más világokba..

5 megjegyzés:

  1. Semmi bántót nem írtál. Több mást is töröltem. Ez az oldal bárkinek íródik, de a barátaimtól várok véleményeket, reakciókat, ezt jeleztem is már korábban. Egyéb dolgokkal nem szeretnék foglalkozni, sem véleményezni. Remélem, hogy akkor ez így most végre teljesen tisztázódik. Nem szerettelek volna megbántani. Kérlek szépen, hogy maradj nézősorban. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Olvasóm! Elnézést, ha ismeretlenül is megbántottalak. Talán valóban az időrendi sorrenddel volt a baj. Nem feltétlenül számítok a barátaim írásbeli reakcióira, szóban is szoktunk beszélni róla. Az ismerőseim azok az emberek, akikkel személyesen megismerkedek és tartom a kapcsolatot a mindennapokban. Virtuális barátokat nem keresek. Nem fórumozok, nem olvasok más blogokat, nem vagyok fent facebook-on. Ez az én privát kis szférám és ide hadd engedjek be azt, akit én szeretnék, hogy írásban bármiről is társalogjunk. Kérlek, hogy ezt tartsd tiszteletben. Tényleg örülök, ha bárkinek is olvasmányos lehet a blogom. Nem kevés olyan emberrel találkoztam már, aki kéretlenül is betolakodott az életembe (férfiak leginkább), ezért a tartózkodásom. Bízom benne, hogy megértesz és biztosan találsz még rengeteg értékes és figyelemre érdemes embert a bloggeren. Hadd legyen a témában ez az utolsó levelem.. Köszönöm és a legjobbakat kívánom: Anita

    VálaszTörlés
  3. Szia Ani!!!
    Először is szuper a blog, mindig elolvasom.... :) Tetszik a dizájn ( :) ) és a gondolataid, ahogy megfogalmazod. Különösen ez a bejegyzés fogott meg, az egyszerűséggel kapcsolatban. És mennyire igaza van a divattervezőnek-noha sokszor nem értem őket,hiszen teljesen más világban élnek mint én-, hogy az érettségnek a foka az öltözködésben is meglátszik. Korábban azt vettem észre, hogy azok, akik önmagukkal is rendben vannak, lelki egyensúlyban rajtuk is látszik a kifinomult, hatáozott, egyszerű megjelenés. Sokszor irigylem őket,hiszen én is szeretném ezt elérni, de haladunk, haladunk :) FŐleg,hogy mindnig ezt tanuljuk,hogy törekedjünk az egyszerűségre, jó látni,hogy mennyien alkalmazzák. :)
    Ha szívesen megismerkednél egy igazán színes várossal, gyere el a meghívás neked is áll, nem csak Sárinak, és ismerd meg Bécs hangulatát.... szuper a színes forgatag, millió kultúra, csodás épületek....
    Addig is puszi, és csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Zsu! :)))
    De jó, hogy írtál, nagyon jólesett, köszönöm! :) Nagyon érdekes feladat ez a blog írás, komolyan mondom.. Egyrészt, hogy mi legyen benne, mit közvetítsek magamról, ami őszinte, nem mesterkélt, de színvonalas, érdekes, tartalmas, értékekről szól. Az is nehéz, hogy mit engedjek el, mi maradjon itt a világhálón. És persze a külcsín is fontos. Valami szolid, decens háttér az, ami leginkább kifejez engem.
    Ugye, hogy sokszor azok az emberek öltöznek a legegyszerűbben, akik a leginkább költhetnének ruhákra?? Ha megnézel egy igazán nívós, luxus ruhaüzletet, nem nagyon találsz csilicsálé ruhákat és cipőket. Még a kirakatukra is inkább a minimalizmus jellemző. Az ilyen emberek nem vágatnak hóbortos frizurákat, nem hordanak sok ékszert. Hiába, sok mindenre igaz, hogy a kevesebb, több.. És igen, igazad van, ők azok, akik rendben vannak magukkal..
    Ezer hála a meghívásért, élni fogok, fogunk vele! :) Jó lenne Veletek időt együtt tölteni és töltekezni, biztosan Rajtad is fogott az új környezet, az új hatások, mióta ott laktok!
    Még egyszer nagyon köszönöm, hogy bejelentkeztél! Remélem, hogy továbbra is sikerül olvasmányossá tenni ezt az oldalt :)
    Sok puszi: Ani

    VálaszTörlés
  5. Még egy dolog! Nagyon jó az új frizurád, nagyon jól áll neked a rövid haj, szerintem sokkal jobban illik az egyéniségedhez! Remélem Sári átadta, hogy mennyire lelkesedtem én is, mikor láttam a képeket! :)

    VálaszTörlés