2014. április 16., szerda

Szeretem-lista

- a szerecsendiót
- a lestyánt
- a fahéjat
- amikor korán indulok el otthonról és még alig vannak az utcán..
- a 4-es metrót :)
- a 18-as villamos útvonalát, ahogy végighalad a Bartók Béla úton, át a Gellért-téren, majd végig a Duna mentén..
- reggel könyvet vagy újságot olvasni utazás közben
- a Nők Lapját
- a Gellért-teret, a Műegyetem szépségesen felújított homlokzatával
- sétálni a Budafoki úton
- új buszokat, villamosokat kipróbálni, amerre még sosem jártam
- az orgona illatát
- a Príma Pék fenséges, egyszerre magvas és mégis édeskés Pur-Pur szeletét :)
- a rendezvényfotózás izgalmát, minden nehézségével és szépségével együtt :)
- a jó érzést, hogy mindennap eszem gyümölcsöt és zöldséget
- régi ruhákat eladni és újakat vadászni az apródon :)
- ahogy ezen keresztül mindenféle érdekes és kedves emberrel megismerkedem!
- a tanítás művészetét
- amikor este munka és mindenféle egyéb teendő után még van erőm valami finomat főzni és másnap elégedetten élvezni a főztömet
- jó érzés másokkal ételt megosztani
- mikor este mindent elrendezek: fürdés, hajmosás, bepakolás, ruhamosás
- a parfümöm illatát - hónapok óta megunhatatlanul szeretem :)
- ha énekelhetek és ezt mások élvezettel hallgatják
- ha valamiben fejlődhetek
- ha tanulhatok valami egészen újat, vagy olyat, amit össze tudok kapcsolni már valamilyen meglévő ismeretemmel
- új beülős helyeket felfedezni
- családias hangulatú koncertekre menni
- szabadtéren táncolni
- amikor minden patyolattisztára sikáltam otthon :)
- főként a porszívózást, azt nagyon szeretem, ha a padló tiszta lesz!
- vasárnap sokáig aludni
- szombaton kirándulni menni
- a kolléganőm poénjain nagyokat kacagni :)
- a napi munkával késznek lenni
- nyugodtnak lenni
- kedvesen beszélni telefonon a pályázókkal
- a teraszról nézni a naplementét
- mindenféle hangulatfényt
- új e-mail-eket kapni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése