2015. május 25., hétfő

Kedves Olvasóim! Tudom, megfogyatkoztatok, mivel én is egyre ritkábban jutok el oda, hogy írjak.. Szoktam azon is gondolkodni, hogy az elmúlt 3 év alatt milyen kis gyűjtemény jött itt össze, ill. hogy mennyi mindent kiírtam magamból és milyen sokféle tanulságot fogalmaztam itt meg..

Megosztok most először is egy érdekes dolgot, amit egy sorozatban hallottam. Amikor előre tudod, hogy nehéz beszélgetés vár rád, ahol a másik fél bizonyára fölényben lesz majd veled szemben, de te szeretnéd kézben tartani a dialógust, a következő módszereket használhatod:

- Kérdésre kérdéssel válaszolj
- Ha bonyolódik a beszélgetés, válts témát
- A bókoktól mindenki zavarba jön :) - és ezáltal kicsit kizökken..


Képtalálat a következőre: „change ahead”A másik egy saját gondolat, ami a héten fogalmazódott meg bennem.. Az, hogy az életünk miképpen alakul - vagy mondhatnám, hogy szerencsésen alakul-e - ahhoz nagyban hozzájárul, hogy képesek és elég bölcsek vagyunk-e éppen a megfelelő időben és módon váltani, vagy éppen akkor maradni, amikor az vezet a legjobb eredményre. Ezt pedig nem lehet egyik-napról a másikra megtanulni. Az én életemben általában a jó időben történő (tudatos) váltások hozták meg az előrelépést. Bár ez sokszor nem volt könnyű érzelmileg és kockázatos is volt. De ma már ebben is megfontoltabb vagyok, hogy pontosan mikor kell változtatni és ha változtatok, hogyan tegyem, mennyit kockáztassak, ill. hogy mikor kell mégis kitartani, akkor is, ha az esik nehezemre, hogy maradjak. De az biztos, hogy ehhez jó adag önismeret és már egy nagyobb adag élettapasztalat szükségeltetik..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése