2015. május 25., hétfő

Sokan mondják, hogy a függetlenséget szeretik és nekik ne mondja meg senki..

Én nem így vagyok ezzel. Én szeretem a szabályokat, szabályokhoz tartani magam. Szeretem a rendszeresen ismétlődő dolgokat, a napi rutin ceremóniáját, a rendet. Szeretem a terveket, a pontosan kialakított, megtervezett mindennapokat és jövőt.

Szerintem a legtöbb embernek épp az a baja, az okoz nekik sok frusztrációt és szorongást, hogy nincsen hosszabb ideig tartó, kiszámítható, nyugodt állandóság az életükben. Hogy nincsenek jól kialakított szabályok, amikhez tarthatják magukat, amik mentén biztonságot és stabilitást éreznének..  Nagyon jó példa erre, hogy egészen kiskorunkban milyen napi ritmusban élünk - pontosan 3 órás periódusokban. És hogy a gyerekeknek mennyire nagyon fontos a pontosan betartott, percre pontos napirend. Az alvás, az étkezés, a játék ideje..  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése