2013. október 26., szombat

Csodálatos idő volt az elmúlt egy-két hétben! Ajándék ennek az ősznek minden napja, igazi indián nyár van! Ma délután is elmentünk többen sétálni a Margit-szigetre, kicsit beszélgetni, új barátokat szerezni. A nap kellemesen melegített és lágyan hullottak ránk a falevelek.. Rengetegen voltak kint, sétálni, futni, piknikezni vagy csak egy pléden heverészni és érezni a természet közelségét és csendjét.. Nagyon kedves új testvérnőket ismertem meg :)

Jövő héten még két érdekes programnak nézek elébe: egyrészt amit már régen várunk Nóriékkal, kedden lesz a Váczi Eszter Quartet önálló estje a MÜPÁ-ban, kiegészülve a világhírű, tunéziai udjátékossal, Hamdi Makhlouf-fal. Biztosan nagyon különleges és autentikus zenei világot fognak varázsolni, ráadásul Nari jön értünk kocsival, úgyhogy feledhetetlen estének nézünk elébe :)
http://mupa.hu/program/vaczi-eszter-es-a-quartet-arabeszk-2013-10-29_20-00-fesztivalszinhaz

Másrészt, amire már régen kíváncsi voltam, egy kuponos oldalon befizettem magam egy mikrodermabrázióra. Ismeritek ezt az eljárást? Magyarul bőrcsiszolásnak nevezik. Itt van róla néhány infó: http://kozmetikusinfo.hu/gepi-kezelesek/41-kozmetikai-arckezelesek-gepekkel/48-a-mikrodermabrazio-brcsiszolas.html Hiába na, lassan az én arcomon is látszanak változások, nem vagyok már húszéves :) Szóval ez az eljárás megfrissíti, javítja az arcbőr tónusát, felszínét. Igazából azt hiszem nagyjából mindennel ki vagyok békülve magamon, de az arcbőrömmel sokat küzdök, küzdöttem mindig is. Több-kevesebb sikerrel. Nincs olyan nagy baj, de a hormonjaim általában kicsit túlzásba viszik a munkát :) Most megpróbálok más eszközökkel javítani az állapotán, hátha ez tartósnak bizonyul.. Igazából az a lényeg, hogy némileg felgyorsítsuk a hámréteg elhasználódott részének leválását és serkentsük az új réteg kialakulását. Nálam éppen ez a baj, hogy ezen két folyamat egyensúlya nem megfelelő, a megújulás nem tudja követni a természetes elhasználódást, mert ez utóbbi nálam kicsit intenzívebb mint kellene. És mindezekért a férfihormonok a ludasok. Bizony, nőknél, férfiaknál egyaránt :) Ezek szabályozzák a bőrünk állapotát. Persze sok minden okozhat bőrproblémákat, de nálam minden jel arra utal, hogy egyszerűen a hormonok nem működnek megfelelően. És ezzel rengetegen így vannak. Sosem felejtem el még a pécsi kozmetikusom egyik örökérvényű mondatát: a szép bőr ajándék, születni kell rá, olyan mint pl. a szép haj, vagy a jó alak.. Amiket vagy örököl az ember, vagy nem.. De azért sokat lehet javítani a dolgokon. Az biztos, hogy én úgy vélem, hogy ha elégedetlenek vagyunk a külsőnkkel és van, amin tudunk változtatni, akkor azt meg kell tennünk! Nagyon-nagyon fontos, hogy az ember a saját testével ki legyen békülve. Ha nincs így, akkor a külvilággal is ellenséges lesz. Akkor valahogy semmi nem lesz rendben igazán az életében.. Szóval a külső-belső harmóniára kell törekedni. Mindkettőre szükség van. Egy nőnek pedig kifejezetten jó érzés, ha ápolt a külseje. És a bőr meghatározó része a látványnak. A szép bőr éke egy nőnek. Én pedig folyamatosan próbálom kikísérletezni, hogy nekem mi válik be. Majd mesélek a tapasztalataimról :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése