2014. május 19., hétfő

Albertfalvi tavasz

Csak nem? Idén sem marad el mégsem a tavasz? :) Ma végre megint csak cipeltem a kiskabátot és gyakrabban volt a szememen a napszemüveg, mint a táskámban :)) Sőt estefelé mintha már kezdtem volna érezni a levegőben a hársfák édes illatát. Hmmm... Azért egy kis savanykás meggy még belefért a hazafelé útba, mindenfelé érik a cserkó meg a meggy! Nemrég a Neszmélyi úton álltam a buszmegállóban és egy terebélyes cseresznyefa ágai nyújtózkodtak hívogatóan a járda fölé. Tudjátok, az a korai, májusi cseresznye, ami már rózsaszínűen is finom, édes. De jó érzés volt kicsit csemegézni róla :)

Nóriék újabban mindig csalnak repülni :) Ők sokfelé jártak már a wizzair-rel, szinte nevetséges árakon. Hát ha valamire szívesen költök, az az utazás, világot látni, más országokat, új embereket, új testvéreket megismerni :) A hétvégén lementünk Andrásékkal Kecskemétre egy hastáncversenyre és már magát az utazást is annyira élveztem! Nagyon tetszett az odafelé út, különösen Lajosmizsébe szerettem bele :) Ott meg is álltunk egy kávéra, reggel korán indultunk, munka előtt még ránk fért egy kis tuningolás. Lágy napsütés cirógatott bennünket a cukrászda teraszán. Hatalmas fák szegélyezik a fő utcát, mindenütt piros muskátlik nőnek buján a villanyoszlopokon. Az emberek biciklivel járnak és egymásra köszönnek az utcán. Alig tesz meg az ember egy órányi távolságot a fővárostól, máris egész más a hangulat :) Úgy éreztem, a világ végére is elmennék!

De most mindenek előtt az albérlet projektet kell letudnom.. Keresem az új otthonomat! Nem könnyű a kerületben reális áron találni egy jó albérletet, na meg a 2 havi kaució sem könnyíti meg az ember dolgát.. De kitartó vagyok és mint mindig, most is erősen a megérzéseimre hallgatok. És türelemmel várom a legjobb lehetőséget. És spórolok ezerrel. Sőt, az is lehet, hogy még majd egy cicust is beszerezek lakótársnak :) Tudjátok, egy öntudatos ifjú hölgyet..

Szóval tervek vannak bőségesen :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése