2014. május 5., hétfő

Hjaj, annyira sűrűek voltak az elmúlt hetek és igazából annyi mesélni valóm van, csak nehezen állok neki, pedig még képekkel is tudom illusztrálni, hol merre jártam, milyen szépségeket vagy éppen furcsaságokat láttam.

Például hétvégén én is szemtanúja lehettem egy hatalmas jégesőnek otthon, Orfűn. Úgy esett, mintha dézsából öntenék és csak úgy kopogtak a borsószem nagyságú jégdarabok a tetőn, a teraszon, az utca kövén. Laciék felvették videóra, megpróbálom megszerezni tőlük, tényleg elég visszás, hogy így kezdődik a május.. Szóval a hosszú hétvégénk inkább pihenéssel telt. És milyen jókat tudtam megint aludni! A tiszta, friss levegő, no meg a Cardo matracos ágyak megtették a hatásukat :) Este 8-9 körül már úgy aludtam, mint a gyerekek :)

Aztán képzeljétek, anyáéktól kaptam egy kenyérsütőgépet és ma este megsütöttem életem 1. kenyerét! Hát... nem lett tökéletes még, de az íze nagyon jó és a héja is finom, ropogós :) Belül nem sült meg eléggé, a leírás szerint ez azért van, mert túl sok volt a víz. Igazából dagasztás közben úgy ítéltem meg - mivel elég nehéz liszteket vegyítettem össze - hogy kevés lesz a folyadék és még tettem hozzá egy kicsit. De ezek szerint ez hiba volt :( Sebaj, ez is el fog fogyni és legközelebb még jobb lesz :)

Még a budaörsi kirándulásunkról szeretnék néhány képet mutatni majd nektek, a Törökugrató valami egészen elképesztően szép volt, olyan látvány tárult elénk, hogy el sem hittem, hogy alig pár km-re vagyunk Budapesttől :)

Petiéket is meglátogattuk hazafelé, Gárdonyban, az új házikójukban. Egy bűbájos kis tornácos parasztházat újítottak fel. A bátyám fantasztikus munkát végzett, belül olyan a ház, mint egy újépítésű lakás :) Mindent újracsiszolt, átfestett, leburkolt. Gyümölcsfák, veteményeskert, muskátlik.. Mint a mesében :)) Máris vágyom rá, hogy egy tücsökciripelős nyári estén kint üldögéljek a tornácon és elmerengjek az élet nagy dolgain.. Nagyon örülök, hogy így megtalálták, amire vágytak. Jó látni, hogy jól megy soruk, nekik is, Edináéknak is és Sárának is :) Irigységet sosem érzek, legfeljebb még több motivációt a saját életemhez :) Hogy kézbe kell venni a dolgokat és tudni kell időben váltani, változtatni, új dolgokba belevágni.

Sokféle terv érik az én fejemben is. Most, hogy végre jóféle munkát találtam, amire anyagilag is jobban alapozhatok, lassan de biztosan több irányba is elindulhatok, új célok felé. Szeretnék a magam, személyes kényelmén túl inkább egy lakást csinosítani. Bár, bevallom, nagyon szeretek új ruhákat venni, személyes használati tárgyakat, de most tudatosan próbálom arra nevelni magam, hogy tudni kell félretenni és más dolgokra is költeni. Meglátjuk, mi mindent sikerül majd valóra váltani..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése