2014. augusztus 27., szerda

A jó párna

HAMPDÅN Párna IKEA Ebben a párnában több a töltet, ami megfelelő, ha keményebb párnán szeretsz aludni.Van egy fontos dolog, amit mégis az Ikea javára írhatok, mert tőle tanultam..

Nemrég elhatároztam, hogy beruházok egy valóban kényelmes párnába. Sokáig nézelődtem a neten, elég nagy a választék. De arra a tényre csak az Ikea oldalán bukkantam rá, hogy a jó párna ismérve az, hogy rajta aludva alvás közben alig mozdulunk meg! Ugyanis ha megfelelő alátámasztást nyújt a párna, az izmok kényelmesen ellazulnak és az ember nem keresi álmában is folyton a kényelmes pozíciót, kevesebbet forgolódik, ezáltal sokkal pihentebben ébred. Ezt most én is abszolút tanúsíthatom! Korábban folyton forgolódtam, éjszaka is felébredtem és leggyakrabban oldalt fekve aludtam. Ami már csak azért sem jó, mert az arcbőr ettől befülled. Most háton fekszem főként és alig mozdulok meg éjszaka. Sokkal-sokkal lazábbak a nyak-és vállizmaim és pihentebben ébredek. Szóval nagyon megérte ez a vétel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése