2013. december 2., hétfő

Szinte hihetetlen, hogy hamarosan már 2014 lesz! Tisztán emlékszem a tavalyi szilveszterre, nem is volt az olyan régen.. Az ember mindig reményekkel telve áll neki az új évnek és talán így, decemberben készít is magának valamiféle leltárt az elmúlt évről. Hogy mi minden változott, mit sikerült elérni, milyen új dolgokat értett meg a körülötte levő világból, milyen élményekkel gazdagodott, milyen új tapasztalásokra tett szert, milyen új tervek fogalmazódtak meg benne és egyáltalán önmaga miben, mennyiben változott.. Azt szokták mondani, hogy a 30. év valamiféle fordulópontot jelent, főként a nők életében. Különös, de ahogy közeledik számomra is ez a bűvös szám, magam is érzem azt, hogy ez valamiféle mérföldkőnek számító év. Nem negatív értelemben értem, hogy öregszem, elmúlik a fiatalság és ránctalanítókrémet kell vennem :) Szerencsémre a külsőm elég fiatalos, jó géneket örököltem.. Inkább egy korszak lezárása. Valamiféle megnyugvás. Számvetés, elfogadás és derűs előretekintés a jövőbe. Amikor már a külső és a személyiség kialakul, állandóvá válik és az ember mélyebben elgondolkozik és komolyabb terveket szövöget.. Én most határozottan úgy érzem, hogy a következő év nekem egy határvonal lesz és változásokat hoz. Talán több területen is. A lelkem megújulásra vágyik, egy új kezdetre.. És ezért tettekre is sarkall. Komolyabb, nagyívűbb döntésekre. De ezekről még csak akkor írok konkrétabban, ha már bizonyossá válik a megvalósulásuk.. Az egy nagyon fontos érzésem, hogy azokkal akarok közelebb lenni, akik igazán szeretnek és elfogadnak. Nem akarok olyanokat meggyőzni, akik nem értenek meg. Vagy akik egyszerűen csak másképp látják. Erre már nincs igényem. Szeretném a magam útját járni. Kicsit eltávolodni a múlttól, lezárni mindent, ami elmúlt, véget ért és nem is lesz többé és erősebben koncentrálni a jövőre. Abból a nőből kiindulni, aki most vagyok. Sőt, terveim között szerepel, hogy egy klasszikusan szép fotósorozattal megörökítsem, hogy 30 éves lettem. Nagyon szeretem ezt a kort és szeretnék mindig emlékezni rá. Szóval én várom 2014-et :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése