2014. december 20., szombat

2014.

Hát lássuk..

2014. december 20, este.. Itt ülök az íróasztalomnál, balra tőlem a szekrényemen burjánzó zöld futónövényem levelei közül világít ki az apukámtól ajándékba kapott piros kis csíptetős lámpám fénye. Egyéb más nem is világít a szobában. Egyedül a tv fényei pislákolnak még, de mivel a kereskedelmi csatornák nézhetetlenek, ezért most is a Travelt nézem (vagy inkább csak hallgatom) és az egyik kedvenc műsoromat Henry Cole-lal :) Nagyon megszerettem ezt jófej motoros fazont. Nagyon érdekesek az útjai és olyan őszinték az úti beszámolói :) Az ő műsorában köteleztem el végképp magam arra, hogy egyszer látnom kell a 66-os utat. Az az útja teljesen megváltoztatta az Amerikáról eddig kialakított képemet. Mintha a 60-70-es évek Amerikájában játszódó filmekben csak díszletek lettek volna, aztán rájöttem, hogy nem! Amerikában a "vidék" tényleg olyan! Hatalmas pusztaságokkal, olcsó motelekkel, farmerekkel, óriási terepjárókkal..

Elkezdődött az év végi szabadság is végre, már nagyon vártam. Eléggé kimerültem az év végi hajtásban. Hetek óta túlóráztunk, bár ebben az a jó, hogy senkit sem kényszerítenek rá, mindenki maga maradt, hogy befejezze a tennivalóit. Szerencsére ez a hozzáállás jellemző nálunk, mindenki szívesen marad ha kell, mert szívesen végezzük a munkánkat és szívesen is vagyunk együtt. Egyik este 7-8 körül még egy kis borozás is belefért és ittunk a következő évre :) Ugyanakkor a 30 órát is elvállaltam a hónapban és rengeteget köztereztem, szóval igazán nem unatkoztam mostanában :) Minden megvolt. Munka, amit szeretek, szolgálat és egy-két új pulcsi is belefért a hónapban a költségvetésbe a tél eleji leárazásokon :) Sok mindenem fent van az olx-en is. Nagyon rákattantam mostanában erre a használt holmikkal való bizniszelésre. És örömmel látom, hogy az emberek újra visszatalálnak ahhoz, hogy nem kell folyton új dolgokat venni, ha a régit már unjuk vagy nem használjuk. Így esett például, hogy csupán 2 pulcsimért egy lány cserébe felajánlott egy szép olajzöld télikabátot. Nagyon jó kis csere volt :) Szerettem volna új kabátot, de engem borzasztóan frusztrál a bőség zavara, ugyanakkor az, hogy mindenhol ugyanazt lehet csak kapni. Szóval rettentő nehezen döntök mostanában.. Egyre jobban zavarnak a nagy áruházak. Arról nem is beszélve, hogy az év ezen időszakában kiborító akárcsak végigsétálni rajtuk :( Szóval egyre jobban érzem magam a kisebb boltokban és egyáltalán nem zavar, ha csak 3 féle tejföl közül választhatok és nem 23 féle közül..

Gondolkodok már a következő éven is, hiszen valószínűleg nagy változás előtt állunk és újra költöznöm kell. Néha még most is furcsa belegondolni, de jövőre bizonyosan férjhez megy majd a húgom :)

Na de igazából az a lényeg, hogy év vége van megint és az ember - legalább is én :) - újra csak számot vet az életével. Jó ég, nem is volt olyan régen megint csak a tavalyi szilveszter. Akkor még sok minden kilátástalan volt, de ez az év végül jól alakult és sikerült jó munkahelyet és biztos egzisztenciát találni végre. Újrafestettem a szobát és kicseréltem a szobabútoromat. Aztán betöltöttem a 30. évemet is :) Nagyon szeretem ezt a kort. Sok minden tisztább, sok minden nyugodtabb és jobban tudom azt is, mit akarok még. Fontos érzéseken lettem túl végre. Helyreálltak a fejemben a dolgok. Most sok minden harmonikus és azt is jobban viselem, ami nem kerek. De azért van még mit fejlődni, sokféle területen. Nem is nagy dolgokra gondolok, inkább hétköznapiakra. Attól is változni fogok, tudom, ha újra egyedül élek majd, vagy ha lesz egy másik lakótársam. Meglátjuk még, hogy fog alakulni.. Az egészséges élet abszolút egy olyan irány, amibe még határozottabban akarok haladni. Legyen szó táplálkozásról, mozgásról, vegyi anyagokról. De akár a lelkiekről, gondolatokról, olvasmányokról, a szabadidő eltöltéséről. Tisztaságra vágyom, egyszerűségre. Egy kedves kis háziállatra is gondoltam már :) Hiányoznak a növények, az állatok. Egyre jobban irtózom attól, ami művi, mesterséges, tuningolt, ami közhelyes. Ami az utóbbiakat illeti, főként a "nőies" dolgokkal vagyok így. A nőkhöz kapcsolt jelképekkel. Mint pl. a rózsaszín, a virágmotívumok, masnik, fodrok. Öltözködésben is jobban szeretem már az egyszínű holmikat, letisztult formákat, kényelmet. Fontosabb lett a divat azt hiszem, mint korábban, de olyan elemeket keresek benne, amik lezser eleganciát sugároznak. Igen, mindenképpen ez a sportosan elegáns stílus lett az enyém. A hajam újra szőke és eléggé meg is nőtt :) Nem annyira foglalkoztat most ez a dolog. Egyszínű, egyhosszú és télen melegít. Kellett idő, mire képes voltam újra hordani ezt a hajszínt. De az a jó, hogy most már ez sem olyan fontos, mint korábban :) Nagyon érdekes, ahogy átrendeződnek a hangsúlyok az ember életében..

Szóval most várjuk az év végét. A kuckózós decemberi napokat, amikor az ember alig mászik ki az ágyból és nézi a családi filmeket :) Áthívja a barátokat vagy maga csatlakozik egy csapathoz. Jó lesz, már várom nagyon :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése