2013. augusztus 18., vasárnap

Nóri & Dávid esküvő

Szinte hihetetlen, hogy túl vagyunk az esküvős fellépésen :)))

De bizony augusztus 17-e is elmúlt.. Nagyon, nagyon kellemes élmény volt az egész! Remek hangulatú vacsora és lagzi volt, az ételek nagyon finomak voltak és a násznép is ropta egész estén át.. A mi zenés ajándék műsorunk este 10-kor került sorra és nagy sikert arattunk :)) Csodás érzés volt újra látni az örömtől ragyogó arcokat és fogadni a szűnni nem akaró tapsot :))

Ami azt illeti, nekem is egy újabb nagy ugrás volt ez az egész, mert most nagyon profi háttérrel volt dolgunk, a két gitár, az erősítők, a mikrofonok. Mint egy igazi kis koncert! A hangomat csak úgy vitte a szél, olyan erősen szólt, még én sem hallottam sohasem így magam :)) Megint azt éreztem.. Én ezt tovább akarom csinálni!!

Persze érzem, hogy ehhez sok-sok energiát kellene befektetni. Mindenképpen képezni kellene a hangomat és legfőképp a tüdőmet :)) Na meg gyakorolni az együtt zenélést legalább hetente. Még meglátjuk, most hogy alakulnak a dolgok..

Képek és videó hamarosan :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése