2013. szeptember 4., szerda

Hmm.. Az első őszi napok, hogy újra meleg teát készítek és estére zoknit húzok :) Bár ma azért kellemesen kora őszi idő volt, nem úgy mint a hét elején. Ma csak azért is szandált vettem fel és vidám színekbe öltöztem :) Szeretem a reggeli készülődésnek megadni a módját. Legalább egy jó órát szánok rá. Komótosan teszek-veszek, nem rohanok. Nem bírom a rohanást. Még lehet vasalni, mosogatni, kávét főzni, napiszöveget olvasni, sőt hajat mosni is.. Az az álmos és kissé kócos lány, aki előbújik az ágyból, lassan csinos nővé formálódik ilyenkor. És ez jó érzéssel tölt el, amikor végignézek a szettemen és mindent rendben találok és mosolyogva indulok el. Ilyenkor mindig megtalálnak az utcán a bókok :)

Olyan érdekes egyébként, hogy tegnap este sok minden feltorlódott, többféle ügyem is rendezetlenül volt és nem tudtam, mi hogy lesz, nagyon nehezen tudtam elaludni, kértem Jehovát, hogy segítsen megnyugodni.. De olyan régen tudom már, hogy az egyik legbölcsebb mondás, hogy "aludjunk rá egyet". Sok minden kitisztul az ember fejében, mire másnap felébred. Amiben előzőleg bizonytalan volt, azt egycsapásra el tudja dönteni. Mellesleg azt hiszem olyan sok minden megoldódik magától.. Csak ki kell várni az idejét. Túl sok mindenért aggódunk feleslegesen, mikor valójában nem mi fogjuk megoldani, hanem az idő, vagy rajtunk kívül állók. Ez esetben is ez történt.. Reggelre másképp láttam a világot, a redőny alól bekukucskált a simogató és jókedvre derítő napfény. És döntöttem. És még a többi aggódnivaló közül is a nap folyamán több minden magától elrendeződött. Hát ilyen ez az élet :)

És még egy tanulságos dolog mára.. Talán először csináltam olyat (na jó, a parfümön kívül.. :) hogy fizetéskor inkább másokra gondoltam, másoknak vettem ajándékot, semmi csecsebecse, új ruha. És sokkal-sokkal jobban érzem tőle magam, sokkal jobban esett, mint magamnak vásárolni! Hiába, nagyobb boldogság adni, mint kapni <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése