2014. június 16., hétfő

Szeretem-lista

- Kétségtelenül a szaunázás az egyik legjobb dolog a világon! Ahogy ellazulnak az izmok, kisimulnak a gondolatok és megtisztul a bőr..
- Szeretek későn este sétálva hazajönni az elcsendesült utcákon, amik napközben olyan forgalmasak..
- Munkába menés előtt kellemesen, nyugodtan kiülni egy kávézó teraszára és egy finom péksütivel meg egy csésze kapucsínóval indítani a napot.. Ilyet ma csináltam először és felemelő érzés volt :)
- Reggel időben kelni, hogy mindenre jusson idő és ne kelljen rohanni..
- A frissen mosott haj érzését és illatát, érezni, ahogy simogatja az arcom, a vállam, a bőröm..
- A napsütötte bőr az igazi, nem a szolis :)
- Ahogy nyáron öltözteti a lábamat egy szép, színes lakk
- Megvarrni valamit, ami elszakadt, vagy javításra szorul
- Megjavíttatni, ami elromlott, nem azonnal lecserélni..
- Hétvégi nagytakarítás közben mindenféle vidám zenékre ugrálni, bolondozni :)
- Bár vasalni nem igazán szeretek, de a frissen vasalt ruha illatának nincs párja, főként, mikor egy férfin lehet érezni :) Mikor a pólója, ingje frissen vasalt.. hmm...
- Szeretem, mikor a városi kutyusok sétáltatás közben érdeklődve odajönnek hozzám megszaglálszni
- Bútorokat nézegetni az olx-en.. Bármeddig képes vagyok rá..
- Sok-sok friss salátát enni!!!
- Meg a banánturmixot :)
- Meg a barackot
- A rizslámpa fátyolos, finom fényét
- Ha az egész napos kánikula után este hűvös árad be a nyitott terasz ajtón
- Úgy aludni el este, hogy valóban tartalmas nap van mögöttem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése