2014. június 18., szerda

Új szelek

Régóta félretettem már a gépet.. Úgy éreztem a dőzsölés után nyugalom kell, megfigyelés, tanulás, inspirációk gyűjtése.. Nagyjából az összes témába belefáradtam ill. nyilván én magam is változtam és a látásmódom is az elmúlt években.

De most valami nagyot lökött rajtam. Egy felfedezés -Vivien Maier személyében!
Elképesztően inspirálnak a művei, alig várom, hogy lássam a róla készült filmet. Fantasztikus tehetség volt, lenyűgöző, ahogy életre kelnek a fekete-fehér képei, olyan mesélésbe fognak a portréi, hogy egy-egy arcot hosszú percekig kell néznem.. Ez az egyszerű, csendes asszony olyan életművet hagyott hátra, amiről fogalma sem volt, hogy mekkora érték! Nem tudok elég hálás lenni, hogy a fotózás belecsöppent az életembe. Egyszerre önkifejezés, de ugyanakkor hihetetlen belső tanulási folyamat is.. Érnek már a képek a fejemben..

Egyszerűen magával ragad ez a sallangmentes, őszinte, tiszta ábrázolás. Olyan telt, olyan gazdag. Fantasztikusak a kompozíciók. Nem tudok betelni a képeivel! Keressetek rá google-ban :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése