2014. július 11., péntek

Friss hírek

Nyakig ülök a lakásátalakítás közepén! De ez amennyire stresszes, legalább annyira izgalmas :)) Üzletelek ezerrel, lassan szépen mind elmennek a bútoraim a neten. Már megvannak az újak is, csak el kell hozatni őket. Szóval szinte már üres a szobám, de annyira jó ez a nagy tér!! És kell is, mert előbb festés lesz. Jövő hétvégén állunk neki és új színt kap a szobám. De nem csak a fal, a bútorok és kiegészítők is. Nagyon szeretem mostanában a föld színeket, úgyhogy most minden ezt a vonalat követi. Csak a kiegészítőket szeretném színesre. Világos juhar lesz a nappali bútor, homokszínű a fal és ezek változatai, meg csokibarna az új ágy. Talán lesz új függöny meg szőnyeg, ezt még nem tudom biztosan.. De a bútorok elhozatása is szervezést igényel, az összerakás, meg a festés is. De nagyon élvezem ezt az egészet menedzselni :))

Ezután kifestjük majd az egész lakást, feltettem az étkezőbútorunkat is, ahelyett is újat szeretnénk.

Ráadásul beszereztem végre egy új telefont is, amiért odáig vagyok :) Jó sokáig nézegettem a neten, olvastam a teszteket és mérlegeltem, hogy nekem igazán mire is van szükségem.. Elsősorban megbízható telefonra vágytam, ami stabil, jókat írnak róla és természetesen legyen jó minőségű kamerája a szép fényképekhez :) Nem a pixelháborúra voltam kíváncsi, hanem a kamerára magára. Persze mindezt reális, elérhető áron.. Végül így esett a választásom egy Samsung Galaxy S2-esre. Használtan vettem, de gyönyörű állapotban, fóliával, kifogástalanul működik és friss android fut rajta és még alkudni is tudtam, szóval most büszke vagyok magamra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése