2014. szeptember 24., szerda

Kis esti gasztronómia

A lecsó nagyszerű találmány :) De miért is ne lehetne valami másból elkészíteni, mint a szokásos paprikából és paradicsomból? Egy könnyű, finom zöldséges vacsorára vágytam, az Aldiban pedig rám mosolygott egy pár szép zöld cukkini meg egy doboz akciós laska gomba. Szóval jött az ötlet: üvegesre párolt hagymára mehet a darabokra vágott cukkini (a héját hagyjuk rajta, úgy sokkal gusztusosabb a végeredmény) és a szintén nagyobb darabokra szelt laska gomba. Alá tehetünk egy kis vizet, mindez kb. 15 perc alatt puhára párolódik. A felvert tojásokba én sót, szerecsendiót, fokhagymaport és egy kis lestyánt kevertem. Majd a fűszeres tojást ráöntöttem a zöldséghalomra és jól átforgattam az egészet, amíg a tojás meg nem sült a szokásos módon. Az eredmény fenomenális lett :) Kenyér nélkül is megállja a helyét!

És ha már ősz van, a maradék szőlőből is ki lehet hozni egy finom gyümölcsös piskótát :) Természetesen tönkölylisztből és nyírfacukorral..

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése