2014. szeptember 17., szerda

Vera

Igazán, nagyon megkedveltem mostanában Harcsa Veronikát :)

Már az is pozitív, hogy alapvetően a munkássága miatt figyeltem fel rá. Eleinte csak egyre többször hallottam itt-ott a nevét, majd amikor élőben is láttam-hallottam, akkor teljesen elvarázsolt! Tetszik nagyon az a zenei világ, amiben most mozog, szeretem a quartetjét és a Bin-jip nevű zenekarát is! Minél beljebb merészkedek az ő kis sajátos zenei világába, annál jobban megkedvelem. Vannak lágyabb dallamok, melankólia, de van őrület és tombolás is. Mindezt persze az ő profi, hibátlan és fegyelmezett módján. Mert nála mindig minden a helyén van - a dalok, a hangok, a zene, de még az összekötő szövegek is a számok között, na meg a ruha, a smink, az ékszerek. Általában finom egyszerűséggel öltözik, amiben inkább az apró részleteken van a hangsúly. Mindig gyönyörűen megkomponált a teljes kinézete. De sosem hivalkodó, vagy irritáló vagy túlzás. Az egész lány patikamérlegen van kimérve. Ugyanakkor mégis van benne játékosság, vidámság, könnyedség, közvetlenség. Sokat mosolyog :) Nagyon tetszik ez a fegyelmezett szertelenség, avagy szertelen fegyelmezettség. Törékenysége ellenére betölti az egész színpadot a jelenléte. Elképesztő, hogy mi lakik a torkában! Borzasztóan tehetséges. És szeretem azt is, hogy sokat kísérletezik, improvizál, sokszor tud spontán lenni. Hogy vállalja önmagát, van abszolút saját stílusa, nem megy szembe a divattal, de nincs is ellene. Azt használja ki belőle, ami hozzá illik.

Jó, hogy vannak még a mai világban ilyen pozitív szereplők is, akik pozitív példák lehetnek..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése