2012. október 1., hétfő

Nos, egyelőre úgy alakult, hogy még mindig nincs fix munkám.. Most kifejezetten már csak részmunkaidőset keresek, mivel októberben elvállaltam a kisegítő-úttörőzést :)) Ez volt minden vágyam és ezentúl tényleg ennek rendelek alá mindent.. Most már nem is annyira a pénz számít, mint az időbeosztás. Még ha korán is kell kelni, csak szabad legyen a délutánom! A többit meg a Máté 6:33-ra bízom :)
Ma megint megyek a West Coast Swing tanfolyamra is este. Nagyon élveztem a múltkori alkalmat :) Sőt, egy merész dologba is belevágtam, megkerestem néhány hirdetőt, akik énekesnőt keresnek, valami olyat, aki én vagyok és valahogy úgy, ahogy én szeretném.. Hát, nagyon izgulok, majd meglátjuk mi lesz belőle!
Annak is nagyon örülök, hogy a BME-s mérnökkel, akiről már korábban meséltem, végre sikerül holnap este találkozni, több hónapnyi kihagyás után, még egy barátja is eljön, szóval úgy néz ki nagyon komolyan veszi a dolgot! Nagyon várom, hogy mi fog alakulni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése