2012. október 19., péntek

Üldögélek itt a kapucsínóm felett a Getronics-nál és hát mint mindig, gondban vagyok.. Ma délelőtt egy olyan interjún voltam, amikor már 3. alkalommal kerültem kapcsolatba ugyanazzal a céggel. De még mindig nincs vége. Még majd az ügyvezető is látni szeretne, ha úgy alakul. Mit meg nem tesz már az ember egy állásért? Vagy inkább, hogy hányszor kell újra és újra megfelelnie.. Mindenesetre nekem nagyon szimpatikusak, stabil cég, érdekes munka, szép új iroda.. Csak legkevesebb egy hónap múlva lehetne kezdeni. Na bumm.. Én addig biztosan nem tudok várni. Addig senki nem fizeti helyettem az albérletet :) Na igen, aki önállóan él, az vállalja a folyamatos nehéz döntéseket.. Csoda, ha a nők férfiasan határozottak lesznek egy idő után? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése