2013. február 28., csütörtök

Szignál

Holnap már március, gyönyörűség kimondani újra ezt a szót :) És bár még az idő most hűvöskés, azért a nap már gyönyörűen süt és sötétedéskor újra dalra fakadnak a rigók.

Tegnap is gyalog indultam el a rakpart mentén, ahogy ezen a héten mindennap. A kedvenceim közé lépett elő az esti, kivilágított Bem rakpart :) Egy munka utáni levezető, de akár egy barátnős, sőt egy randevús-ismerkedős sétának is tökéletes színhelye lehet. Most nem sokkal a Döbrentei-tér előtt, Elek apó kútjánál ért utol egy telefon és kicsit leültem a bájos kis park egyik padjára. Nagy fák, kicsiny játszótér, modern utcabútorok és tökéletes kilátás a Dunára valamint az Erzsébet-hídra. Még elüldögéltem aztán itt egy darabig elmélázva a hangulatos, sápadt kis lámpafényben, mert kiderült, hogy Sára is erre jön haza és bevártam. Aztán együtt indultunk tovább, a Móriczon gyros és végül megérkeztünk a Kalotaszeg utcába. Érdekes programom volt újfent :) Jelentkeztem egy rádió szignálhang-kereső versenyére és úgymond behívtak, vagyis elküldtek egy próbaszöveget, amit most András segítségével profi módon tudtunk rögzíteni. Vele vettük fel annak idején az asztalos szakközépiskola hanganyagát is. Sokat nevetgéltünk közben, nem is volt ám olyan egyszerű a dolog :) Csináltam többféle verziót. Már csak azért is, mert most már magam is felfedeztem, amit még a szinkronstúdióban tanultam meg magamról. Az eredeti, felvett hangom túl kislányos visszahallgatva. Így hát lejjebb vettem a hangom és így sikerült elérni a kívánt hatást. András még visszakérte az általam választott verziókat, aztán ha még szerkeszt rajtuk valamit, utána küldöm is be :) Na nem mintha olyan nagy esély lenne rá, hogy én leszek a rádió új hangja, de azért jó móka volt :) Ki tudja??


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése