2013. február 16., szombat

Végre gyönyörű napsütés fogadott újra ma reggel! Délelőtt szolgálatban voltam és csak úgy vakított a nap és csicseregtek a madarak, érezni lehetett már a tavasz illatát a levegőben :))) Kimerészkedtem és letakarítottam a teraszt is, kiteregettem hosszú idő után egy kicsit az ágyneműket. Párnát, paplant, pokrócot, mindent. Nem árt a hosszú tél után kicsit átszellőztetni őket...
Ilyenkor Sári még nincs itthon, iskolában van. Úgyhogy nekiálltam takarítani, porszívózni, mosogatni, fürdőszobát takarítani és persze főzni. Ma spenót lesz és főtt tojás. Büszke vagyok magamra, mert úgy tűnik igazán sikerült elhatározni, hogy egészségesebben és változatosabban egyek. Már-már lelkiismeret-furdalásom van, ha véletlenül valahol mégis bekapok valamit útközben :) Mert általában viszek magammal valami egészséges csipegetnivalót. Közben egy helyen felfedeztem nagyon jó árban élesztőmentes kenyeret is, de ilyet majd itthon is akarok sütni. Jövő hétvégére kell majd csak igazán készülni, mert a körzetkongresszus hétvégéjén Petiék nálunk alszanak! Végre sikerült idecsábítani őket :) Ráadásul szombat este anyáék is átjönnek, mert ők is itt lesznek és szerintem Edina is jön velük, szóval igazi nagy családi szombat este lesz, már alig várom, tele lesz a lakás :)) Már tervezgetem, hogy mit is főzzek ennyi emberre. Valószínű egy nagy tepsi finom rakott krumpli már biztos lesz közkívánatra :)

Közben még egy kis luxust is megengedtem magamnak és veszek egy aranyos kis fotelt! Természetesen használt, de nagyon jó állapotban van és a mintája nagyon hasonlít az ágyaméra. Hiányzott már nagyon a szobámból az ágyamon kívül valami ülő alkalmatosság. Már alig várom, hogy itt legyen :) Csupán 5000 Ft az ára és holnap délelőtt Hajnika segít nekem elhozni. Itt látjátok a hirdetés képét róla.

Sajnos munkafronton nem történt semmi változás. A Lufthansához nem vettek fel 6 órába, pedig nagyon jó lett volna.. De az imák mindig megteszik a hatásukat és talán nem mindig úgy, ahogy várjuk. Szóval biztos vagyok benne, hogy valamiért jobb így. Egyelőre még az Origo sem jelzett, hogy mi van az állással. Szóval azért nézelődöm tovább.. Ennek ellenére biztos, hogy jelentkezem márciusra kisegítő-úttörőnek :) 30 órát még 8 óra munka mellett is lehet vállalni, főként, hogy a kampány miatt sok szántóföldi összejövetel lesz és amúgy is a gyülekezet nagy része úttörő lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése