2013. március 27., szerda


Elmondom, miért lesz az idő múlásával egyre nehezebb párt találni..

Olyan ez, mint mikor egy lakásban elkezdesz berendezkedni. Először csak ágy, asztal, tv, szekrény. Aztán évek alatt jönnek az újabb és újabb kiegészítők, díszítőelemek, apróságok és szépen lassan megtelik az a lakás, az a szoba.. Szóval kialakul egy saját élet, amit egyre jobban magunkra rendezünk be. Nem tervezzük így el, de hát így hozza az élet és az ember személyisége évről-évre egyre árnyaltabbá válik. Apró kis szokások alakulnak ki. Hogy melyik polcra teszem a habfürdőt, hogy mikor nézem a Travelt, hogy mikor merülök el késő estig egy jó csevegésben egy kedves baráttal a neten, hogy mikor pattanok biciklire, mert jó az idő és mikor muszáj lazítani egy kis vásárolgatással, este munka után.. Nagyon furcsa lenne ezekről folyton egyeztetni valakivel, hogy hol, mikor, mit, hogyan lehet..

Aztán ott van az, hogy egyre több mindenbe beletanul az ember, több hobbija lesz és érdeklődési köre. Én meg annyi mindent vágyom még megismerni! Ahogy lassan kinyílik a világ, csak még inkább látom, hogy milyen gazdag.. Az ember beleszokik abba, hogy keresi az új kihívásokat és új tevékenységekbe fog bele, mikor kedve tartja.. És közben mindenre van egy barát, vagy egy ismerősi kör. Van, akivel koncertre megyek, mert ő is nagyon szereti azt a zenét, amit én, van, akivel együtt tesszük el a zakuszkát, van akivel táncra járunk és van, akivel a fotózásról tudok bármeddig csevegni. Tehát megvannak a körök, de külön-külön.. Hogyan találhatnám meg egy emberben mindezeket? Pedig én mindet nagyon szeretem és mára  részemmé váltak. Semelyikről sem mondanék le szívesen és olyan jó így, hogy mindent lehet és mindegyikhez vannak rokonlelkek.. Persze nem mondom, hogy lehetetlen épp egy ilyen embert találni, vagy hogy én nem változok majd a másikért, mindenesetre nemigen látok erre jó példákat a környezetemben.. Igen, az évek múltával egyre jobban megszerettem a szabadságot, a szabadságomat. Jó lenne ezt amennyire lehet, megőrizni majd valaki mellett, aki legalább annyira NYITOTT lesz, mint amennyire én..  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése