2013. március 4., hétfő

Vörös

Természetesen sajnos elég hamar kifakult a kissé vöröses-barnás hajszínem, úgyhogy most nézelődtem újra festék iránt. Meg nem is volt szerintem olyan jó minőségű a termék, amit vettem. A Palette-el eddig még sosem sikerült hosszútávú eredményt elérni. Az is igaz, hogy sokáig volt hamvasítva, leszívva, szőkítve a hajam, szóval időbe telik, míg felvesz majd egy új színt. Nagyon tetszenek a hamvasabb, világos-vöröses-barnás árnyalatok. Passzolnak a bőrszínemhez és a kék szememhez is, festetlenül is kinézek vele valahogy :) Ez volt talán a legnagyobb hátránya a szőke hajnak, hogy az amúgy is világos színeimet (bőr, szem, szemöldök, ajak) még tovább sápasztotta, ha nem voltam kifestve. Először viszont mutatok nektek két gyönyörű sminket vörös hajhoz, amit kutatásom alatt találtam:


Két bűbájos kép csak úgy :)

  

Ez pedig kb. az, ami tetszik: 



Vélemények?? :)


2 megjegyzés:

  1. Nekem az első kép tetszik a legjobban, a frizkó, meg a szín is, szerintem jól is állna neked :) Bizti elsőre talán túl sötét, de ha most azt szeretnél, szerintem az a nyerő :) Addj neki :)

    VálaszTörlés
  2. No, tegnap annyira beleéltem már magam a dologba, hogy elmentem festékért és vettem is és be is festettem :) Szerintem igazán szép lett! Majd nézd meg neten, a Wellaton Chocolate Caramel árnyalatát választottam. Persze majd csinálok képet is :) De talán az első két kép nekem túlságosan pirosas vörös. Az utolsó kép színvilága jobban illik hozzám szerintem. Azt a pirosas vöröst kicsit olyan természetellenesnek érzem..

    VálaszTörlés