2013. július 7., vasárnap

Heti összefoglaló

Akkor most jöjjön egy heti élménybeszámoló :)

Kezdem visszafelé időrendileg.. Ma a saját összejövetelünk után maradtunk az északi gyülekezetben egy kicsit, mert a körzetfelvigyázó programjában szerepelt egy különleges film a világszerte folyó fordítói munkáról és arról, milyen sokat tesznek azért drága testvéreink, hogy valóban "minden néphez, nemzethez, törzshöz és nyelvi csoporthoz" eljusson a jó hír. Hogy mennyien fordítanak ritka nyelvekre, amiket csak kisebb népcsoportok beszélnek és akiknek a nyelvén alig van nyomtatott irodalom, sőt az írott nyelvük is még kezdetleges. És mennyi egyedülálló, házaspár, sőt még kisgyermekes családok is elköltöznek szükségterületre, akár másik kontinensre, hogy ott segítsék a helyi nyelveken a prédikálómunkát. Ezeken a területeken hatalmas a növekedés és ezrek özönlenek Jehova népéhez. Nagyon-nagyon szívmelengető volt mindezt látni és igazán érezni, hogy Jehovának minden egyes ember fontos és ha lehet, az anyanyelvükön akar szólni hozzájuk! Jelenleg a kiadványaink 600 nyelvre vannak lefordítva és az Őrtorony és Ébredjetek folyóiratok messze a legnagyobb példányszámban elterjesztett folyóiratok lettek az egész földön!! Ilyenkor Russel testvér szavai visszhangznak a fülemben, aki azt mondta az Őrtorony folyóirat első kiadásakor, az 1800-as évek végén, hogy ez a folyóirat mindaddig megjelenik majd, amíg Jehova is úgy akarja és támogatja. Azóta eltelt jóval több mint 100 év és mostanra a legnagyobb példányszámú folyóirat lett széles e földön! Mennyire látszik ebből Jehova Isten egyértelmű támogatása!! Annyira lelkesít mindez, hogy még inkább kivegyem a részem ebből az egyedülálló munkából, amit milliók végeznek velem vállvetve az egész földkerekségen!

Aztán képzeljétek, elindult az idei esküvői szezon, úgyhogy szombaton esküvőn voltam :) A polgári szertartás után a Luther utcai Királyság-teremben volt a menyegzői beszéd, ami még csak nemrég készült el, most jártam ott először. Egy belvárosi emeletes ház földszintjét alakították át a testvérek két Királyság-teremmé. És mondhatom nagyon igényes lett! Előtte fotózkodtunk :)



Azzal meg már nem is mondok újat, hogy munka minden mennyiségben. Zsolttal nekiálltunk a budai céges ügyfeleknek és mondhatom van és lesz munka velük bőségesen. Mára már én léptem elő a céges kapcsolattartóvá és személyesen engem keresnek a boltban, ha céges ügyfelek jönnek be, akiknek én adtam árajánlatot, én intéztem velük mindent. Ez egyrészt nagyon jó érzés, de másrészt még egy kicsit félelmetes is. Néha még mindig úgy érzem, hogy ki vagyok én 3 hónap után, hogy ilyen jelentőségteljes személy legyek? Közben már arról is beszéltünk, hogy nekem hogyan lesz majd kialakítva valami kis saját részleg, ahonnan én intézhetem az ügyeimet. Mert az biztos, hogy amíg a boltban is értékesítenem kell, addig nem tudok száz százalékig a cégekkel foglalkozni. Az inkább egy háttérmunka. De ennél a cégnél szinte minden héten van valami új, állandóan változik - és szerencsére növekszik - minden. Például bővült a boltunk, új pultokat és állványokat kaptunk. Nagyon szép lett :) Szóval nem aggódom, biztosan kialakul majd az én kis munkamenetem is. Az a célunk, hogy a cégeket törzsvásárlókká tegyük, de legalább is visszatérő vásárlókká. Mert ahogy Zsolti szokta mondani, az nem kerül semmibe. Reklám- és marketingköltségbe legalábbis semmiképp. Ez csak a kedves és színvonalas kiszolgáláson múlik. És rajtam. Mert innentől kapok jutalékot majd a havi forgalom után, amit én generálok. De ami mégis tetszik, hogy Zsoltinak nem az a hozzáállása - nyilván, hiszen ő is testvér - hogy látástól vakulásig dolgozzunk, hogy minél több pénzt keressünk. Hanem, hogy az adott időn, a szokásos 8 órán belül, a kapcsolati tőkére építve minél nagyobb megrendelések fussanak be napi szinten. Mert vadászni nem kell a cégeket, annyi ügyfelünk van, hogy alig tudjuk kiszolgálni őket. Csak a lényeg, hogy visszajárjanak.. No hát ez lesz az én feladatom. Közben már sokkal magabiztosabb a fellépésem a témában, ahogy egyre rutinosabb leszek. Meg a cégekkel kell is a határozott fellépés. Szóval emberileg is sokat profitálok ebből az egészből és jó érezni, ahogy én is fejlődöm..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése