2013. július 29., hétfő

Túl vagyunk hát ezen a csodás három napon.. Nagyon kellemes érzésekkel gondolok vissza, nagyon feltöltő és megnyugtató volt a hangulat, az előadások, a barátok társasága. Számomra mindig a legnagyobb megelégedést és belső békét a szellemi dolgok adják. És nem csupán azok, amik az érzésekre hatnak. Sőt, főleg inkább azok, amik az értelemre. Nagyon szeretek tanulni. Összefüggéseket meglátni, tanulságokat levonni és folyamatosan csiszolni az egyéniségemen. Végtelenül hálás vagyok azért a két utóbbi Őrtorony-cikkért, ami a házasságról és a családról szólt. Soha, sehol nem olvastam ehhez fogható kiegyensúlyozott, szeretetteljes és bölcs tanácsokat. Pedig kutakodom másfelé is és olvasok sok hasznosat, de ez mindent magasan felülmúl. Ebben a két utóbbi cikkben benne volt egyszerűen minden, ami egy házaspárt és egy családot boldoggá tehet!

Ma még két meglátásra jutottam..

Az egyik, hogy a bosszúnál sokkal édesebb, ha az ember képes békésen, alázatosan és szeretetteljesen bocsánatot kérni és helyreállítani a talán megromlott viszonyt, hangulatot. Százszor több jó érzést ad és büszke vagyok magamra, ha sikerül! A büszkeség a legrosszabb tanácsadó. Azt is meg kell érteni, hogy nem lehet, hogy mindig, minden jó legyen. Hogy folyton érvényre jusson az, amit én igazságosnak érzek. Hogy mindig én legyek a kedves, szerethető kolléga / barát / testvér stb. Van, amikor nem lehet mást tenni, mint engedni és megpróbálni elfogadni a helyzetet. Vagy vállalni a konfrontálódást és azt, hogy mások elégedetlenek velem. És ebből tanulni és lenyelni és továbblépni..


A másik az, hogy talán most tudom igazán megfogalmazni, hogy amire vágyom egy férfiban az az, hogy egy kicsit a tanítómesterem legyen..

Aki felettem áll, testben, lélekben és főképp szellemben.. Ez talán mindennél fontosabb. Azonnal vonzónak érzem, ha egy férfi azontúl, hogy vonzódást mutat irántam, máris igyekszik megérteni és szinte belelát a fejembe. Még az se baj, ha rögtön meglátja a gyengéimet :) De ha megérzem az egyértelmű szellemi fölényt, ami humorérzékkel vagy akár némi finom iróniával van fűszerezve, az már félsiker ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése