2013. július 2., kedd

Nekemte

Nekem te bejössz ezzel a számmal már megint Alex..
De azért ahogy elnézem, a jól bevált recepttől nem tértél el. Tartalmas, de mégis közérthető verzék, gyorsan, könnyen megjegyezhető, fülbemászó dallam és refrén, ami szintén egyetlen szóra épül és a magánhangzóinak erős áthallása van a kedvesem szóra :)
Na, szóval ma valahogy ez a hangulat jellemző rám így estefelé..

Gondolkodtam is, hogy miért nem tudok hamarabb lefeküdni, hogy az alvás milyen értékes pedig. De rájöttem, hogy a munka után nekem még kell, hogy történjenek dolgok, ahhoz pedig ébren kell lennem. Úgy 11-12 körül vagyok elégedett és leszek álmos. Vásárlás, ügyintézés, takarítás, szolgálat, séta, bicikli, információszerzés és barátságok építése a neten.


Csodálatos hétvégén vagyunk amúgy túl. Nagyon jól esett a szellemi megerősítés, a sok kedves barát társasága és a jóízű beszélgetések. Ez is milyen érdekes, ahogy öregszem és ezt az eseményt is egyre másképpen élem meg. Már nem kellenek az újabb és újabb körök, néhány tartalmas beszélgetéssel már teljesen elégedett vagyok. Inkább a minőség lett a fontos, nem a mennyiség. Elnézem a mostani tinédzsereket, aztán a házasokat vagy a három gyerekes anyukákat. Figyelem őket, ahogy felöltöznek, amivel foglalkoznak, ahogy elhelyezkednek a sorok között.. Mennyire változik az élet és a fontossági sorrend.. Sára egyébként már az új dvd-t is látta, a héten mindenképpen meg akarjuk nézni együtt! Azt mondta, hogy nagyon megérintő. És ez a nagyszerű új könyv, tele gyönyörű képekkel, meg a kis tájékoztatólapok! Az égi szekér rohamosan halad előre és nagyon ügyesen változtat irányt, ha kell..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése