2013. november 15., péntek

Egy kis kémia

Néhány tapasztalat az elmúlt időkből..

Először is köszönöm édesanyámnak :) Aki felfigyelt rá, hogy kicsit gondterheltebb vagyok mint máskor és kevésbé bírom a strapát, idegileg is. Így hát vett nekem ajándékba egy doboz Magne B6-ot. És milyen jól tette! Most egy hónapja szedem és sokkal-sokkal jobb a közérzetem, nyugodtabb vagyok, mosolygósabb, olyannyira, hogy ez a változás másoknak is feltűnt :) Nem mondom, hogy nincsenek nehéz pillanatok, de alapvetően pozitívabb vagyok, ráadásul az egyre sötétebb karikák is szép lassan elmúlnak a szemem körül, vagy inkább a belső szemzugból, ami erős vashiányra utal. Szóval tényleg nagyon jó a Magne B6, jót tesz ebben a rohanó városi életben..

A következő egy újabb tapasztalat, hogy mennyire sok mindenre jó a Svéd Csepp, ami természetesen mindig van itthon! Néhány napja begyulladt az egyik szemhéjam. Duzzadt volt, piros és fájt is. Tegnap reggelre már elég látványos volt az elváltozás :( Viszont 2 napja borogatom reggel-este Svéd Cseppel és mára már alig maradt belőle valami, nem is látszik szinte :) Kis vattapamacsra teszek belőle és addig tartom a szememen, amíg már nem csípi a bőröm az alkohol. Apumnak nemrég volt ilyen szemhéjgyulladása és mindenféle cseppeket meg kenőcsöket írt neki az orvos, mire nagy nehezen elmúlt a dolog. Én meg remélem még pár napig borogatom és teljesen rendbe jövök. Ajánlom bárkinek ugyanilyen problémára!


Végül de nem utolsósorban megtaláltam végre az én krémemet! Univerzális, jó testre, arcra, bőrápolóként, pakolásként, masszírozókrémként. Nagy kiszerelésű (1000 ml) és az illata valami felséges! Kamillát tartalmaz, így gyulladásgátló, jó a problémás bőrre is. Olyan tőle a bőröm tapintása és az illata is, mintha kozmetikusnál jártam volna és ezt annyira szeretem :)) Professzionális kozmetikai szer egyébként. Mutatok Nektek képet róla. Ezt is bátran ajánlom, nagyon gazdaságos, hatásos és szuper finom illatú :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése