2012. november 15., csütörtök

Dolgos hétköznapok vannak mögöttem. A tegnapi nap kifejezetten hosszúra sikeredett, bent voltam majd 11 órát. Ma-holnap nem megyek, bevallom, ma jól is esett reggel tovább aludni. És mégis, kedden nekiindultam este, hogy munka után még sétálok egy kicsit a Duna-parton és hát végül szép lassan hazamentem gyalog. Két órás séta volt, de nagyon jól esett. Mindig meglepődöm magamon is, hogy mekkora mozgásigényem van, pláne a friss levegőn. Csak a Batthyányiig, csak még a Lánchídig, csak még az Erzsébet-hídig, na jó, a Gellért-téren már tényleg felszállok valamire. Így szoktam beszélgetni magammal, aztán mégis engedek, engedem, hogy hazáig menjek, ha már a Móriczig elgyalogoltam :) Ott már meg is éheztem, vettem abban a cukrászdában egy finom szilvás péksütit, ahol ilyen óriás méretű cukrászsüteményeket árulnak, ott a Wikinger mellett. Azt eszegettem hazafelé menet. Nem is lekvár volt benne, hanem igazi szilva, valami befőttféle. Hétfőn este nagyon jól esett a tánc is. Lassan, de biztosan haladunk a figurákkal és mindig jó érzés megtanulni valamit, aztán gyakorolni és érezni, hogy már megy :) Szeretem a táncban azt is, hogy nagyon kell ám használni benne a fejünket, az agyunkat, a folyamatos lépések és figurák miatt és nagyon erős testtudatot is ad. Sokkal koordináltabb, összeszedettebb, finomabb lesz az ember mozgása. Én nem voltam jó ezen a téren, de mára sokat nőiesedtek a mozdulataim.
Ami a mozgást illeti, mivel ma lejárt a bérletem, elhatároztam, hogy egy időre erősíteni fogom a pesti bringások táborát. Először is eltoltam a bicajt egy szervízbe, ahol kaptam az első kerék szelepéhez ilyen átalakítót, hogy biciklisből autós legyen. Csak 300 Ft volt, de ezentúl nem kell csalódnom ha benzinkútra megyek kereket pumpálni. A szervízben a srácok kedvesen fel is fújták az első kerekemet. Aztán nyeregbe pattantam és meg sem álltam a munkaerő-kölcsönzőig, a Déli-pályaudvarig. Rendeztük a papírokat, a pénzt. Aztán lent a Krisztina körúton mentem visszafelé. Elkerekeztem az Allee-ig, ott lezártam a bringát. Most kaptam Hajnikától a zárat, aggódtam is így otthagyni a biciklit, olyan furcsa érzés volt :) Közben vásároltam a dm-ben meg a csarnokban. Vettem egy szőke hajfestéket is, éppen most várom, hogy leteljen a hatóidő :) Jut eszembe, Zsu is meglátogatott bennünket hétfőn este, mennyi ajándékot kaptunk tőle, ezúton is még egyszer nagyon köszönjük!!!! :) A bögréket már felavattuk! Az biztos, hogy nagyon jó volt bringázni, még így a hidegben is, ha jól felöltözik az ember. Nem is tudom mikor szabadult fel bennem utoljára ennyi boldogsághormon :) Jó kis zenéket tettem be és így szinte repül az ember! Azt tervezem, hogy a Getronics-ba is bringával járok majd. Elég, ha csak lent a parton végigkerekezek. Szerintem egy fél óránál nem lehet több és mégsem kell háromszor átszállnom. Csak ne essen! Vettem ma céklalevet is végre. Rámfér egy kis vasutánpótlás. Sajnos tegnap majdnem kórházba kellett mennem, mert elkezdődött egy allergiás roham, de szerencsére elégnek bizonyult a calcium injekció. Nagyon örültem, hogy megúsztam az ügyeletet, meg az infúziót. Mindenesetre jelzésértékű volt a dolog, az biztos, hogy figyeljek oda magamra, kicsit sok lelkileg, ami mostanában innen-onnan ért.. Viszont úgy tűnik, hogy nemsokára felvesznek véglegesen a Getronics-hoz 4 órába :) Nagyon remélem, hogy így lesz, tényleg igazán jól érzem ott magam! Nem ártana már egy kicsit munkafronton és anyagilag is egyenesbe jönnöm. Bár amíg ilyen finom zakuszkát meg szép ruhákat kapok Kláritól, meg illatos süteményeket Hajnitól, addig nem panaszkodhatok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése