2012. november 23., péntek

Jelentem, a tegnapi napon is mosolyogva suhantam el biciklivel a rakparton araszolgató autók mellett :) Hogy miért épp a tél beállta előtt jöttem én rá, hogy mennyire jó a városban biciklizni?! Egy kellemes 40 perc alatt simán beérek a céghez, otthonról. Most már elég régen hallgattam Váczi Esztert, úgyhogy hazafelé ő dalolt nekem arról, hogy hogyan is utazik :) Itt meghallgathatod Te is, nagyon szeretem ezt a számot: http://soundcloud.com/gatos-ivan/gy-utazom Csak képzeld el, hogy Te is erre a ritmusra tekersz és közben gyönyörködsz a városban! Hmm.. De Eszter régi dalait is jó volt újra hallgatni. Még sárgulnak a fák a bicikliút mellett, még szállingóznak róluk a levelek. A Bem rakpart szép, szecessziós épületei, az egymás mellé épült hotelek és utcai kávézók, a lágy fények, a régi sárga villamosok, mind-mind olyan kellemes hangulatot árasztanak. Esténként is, hisz mire hazafelé megyek, addigra már régen besötétedik. De mindig megcsodálom a túloldalon az Országházat, vagy a budai oldalon a kivilágított Lánchidat és a Gellért Szállót is. Sőt, végre a Rudas is megszépült! Még nincs teljesen kész, de a homlokzat nagy része már gyönyörűen helyre lett állítva. Tekerés közben mindig olyan felszabadult érzést érzek, mintha minden gondom elillanna! Gyakran gondolok arra, hogy majd nosztalgiával fogok egyszer visszanézni ezekre az időkre, amíg ilyen szabad voltam.. De a fürdőkről jut eszembe - képzeljétek, a Getronics fizetésem mellé fitnesz bérletet is fogok kapni, de jó! Mehetek edzeni és szaunázni decembertől - már alig várom!!! :) Méghozzá a Life 1-be, ami a Corvin sétányon van és egészen elitnek számít pesti körökben. Szerencsére innen hamar ott van a 4-6-os villamos. Közben Zsolttal is dolgozgatunk, lassan kapok céges e-mail címet és céges telefont is. Szóval alakulnak a dolgok és lassan kezdem elhinni, hogy újra stabilizálódnak majd a dolgaim.. Ennek örömére most megyek és csinálok magamnak egy finom, meleg teát, még jó, hogy délutánonként, pláne pénteken ilyen kis csendes hangulat van a cégnél..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése