2013. június 7., péntek

Árvíz-helyzet

Mindenképpen írni akartam, hogy milyen nagy a baj most a Duna mentén! Az előrejelzések szerint a vízszint magassága minden eddigi rekordot meg fog dönteni! Budapesten hétfő este - kedd délelőtt várják a folyó tetőzését. De a víz már így is teljesen elöntötte az alsó rakpartot, sőt úgy tűnik, hogy hamarosan eléri a város szintjét is!  A tv és az internet is folyamatosan erről beszél és arról, hogy várják az önkénteseket. A mai összejövetelen bejelentésre került, hogy a Tanúk, mint egyház, egységesen felajánlották a segítségüket és szerte az országban önkéntesek csapatai támogatják a helyi kormányerők munkáját. Budapesten jelenleg a Margit-szigeten van a legnagyobb szükség. Szóval kérték a testvéreket, hogy jöjjön, aki csak tud. Én is jelentkeztem, hogy ha szükség lesz rám, holnap-holnapután mindenképpen megyek! Még sosem vettem részt ilyesmiben, de szerintem nagyon jó érzés lehet látni, tapasztalni, ahogy az emberek összefognak és egységesen, keményen dolgoznak azon, hogy másokat megsegítsenek, ráadásul mindezt önkéntesként.. Az biztos, hogy holnap kimegyek a Dunához lőni néhány képet erről a nem mindennapi vízáradatról..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése