2013. június 10., hétfő

Stand by me

Keresgettem ma este esküvőre számokat. Lehetőleg olyanokat, amik ismertek és nem nehezek - hogy a közönség könnyebben tartson velünk. És persze változatosan, gyorsabbakat és lassabbakat, a tánc kedvéért.. Nórikámmal küldjük mindig oda-vissza a lehetséges ötleteket. Hjaj, annyi a jó szám, hogy már egy egész estés műsort is össze tudnánk állítani, úgy érzem. A mai napig beleborzongok, mit éreztem tavaly májusban, amikor közönségnek énekeltem, énekeltünk. Fantasztikus érzés volt! Végre beleadhattam mindent, amit én egy számba bele tudok tenni - apró váltásokat, hajlításokat, hogy kitartunk néhány hangot, vagy eltérő szólamban éneklünk egy-egy sort. Megszerettem az olyan feldolgozásokat is mostanában, mikor egy ismert számot egészen más stílusban szólaltatnak meg. Főként jazz-ben vagy bossa novában :) Ma estére egy ilyen dallal kívánok mindenkinek jó éjszakát!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése