2013. június 18., kedd

Na, bedobtak a mélyvízbe.. A héten végig Teréz körúton leszek és belevágtam én is a céges ügyfelezésbe. Sőt, a kolleganőm, aki betanít és emellett a boltvezető asszisztense jövő héten szabadságra megy és máris rámbízták a helyettesítését. Uhh.. Kicsit tartok tőle, hogy a héten át tudom-e venni a munkáját, hogy minden menni fog-e, amit ő csinál. De sok választásom nincs :) Így inkább pozitívan állok hozzá. Mindent beleadok és a tőlem telhető legjobban fogom csinálni. Mindenki kedves és segítőkész, biztosan belejövök majd.. Utána már Zsolti, az én boltvezetőm teljes jogkört ruház rám a budai céges ügyfelekkel, meg az ő asszisztenciájával, szóval ez most jó gyakorlóterep lesz, mert itt még nagyobb a forgalom. Igazából ketten is alig bírtuk el a sok ügyintéznivalót és este végül én is maradtam zárásig, 20.00-ig, mert még segíteni kellett. De igazából az a csoda, és az a jó érzés, hogy szívesen segítek, szívesen maradok. Nem érzem úgy, hogy pontban a munkaidő végén már dobom el, ami a kezemben van, csak mehessek végre. Szeretem a kis csapatot és este még jó volt kicsit a boltban a vásárlókkal is foglalkozni, egész hiányozni kezdett már a személyes kontaktus :) Szóval megint fáradtan, de elégedetten mentem haza.. És útközben azon elmélkedtem, hogy tényleg mennyire fontos az embernek egy kielégítő munka(hely) - ahol nap mint nap érzi, hogy szükség van rá, hogy látja a kemény munkája eredményét, hogy érzi a megbecsülést és nem utolsósorban, hogy meg tudja teremteni a szükséges anyagi hátteret magának és a családjának. Mindez önbecsülést ad és kiegyensúlyozott tesz. Alapvető szükséglet az ember számára a munka, a folyamatos tevékenység. Most az jutott eszembe, ami a zónafelvigyázó előadásában volt, hogy Jézus is "mestermunkása" Jehovának, Jehova pedig "folyton munkálkodik" és hát mi is Isten képmására lettünk teremtve :)

Szerencsére egy nagyon ügyes és kedves fogorvosnőre is sikerült rátalálni itt, nem messze. Volt egy fogam, amivel baj volt és most gyökérkezelni is kellett. Elleszünk még vele egy darabig, de tényleg, ha lehet ilyet mondani, egy élmény ide fogorvoshoz járni :) Szép, tiszta, igényes rendelő, kedves orvos és asszisztens, szakértelem és szép munka. Még a szurit is alig érzem :) És mindezt tb-re. Vannak még csodák.. Persze, azért elgondolkodtam rajta, hogy milyen precíznek kell lenni egy ilyen munkában, ahol minden milliméter számít. És abba is olyan furcsa belegondolni, hogy amikor megnyitották a foggyökeret és láttam, hogy ilyen hajszálvékony tűvel belenyúlnak végig a gyökérbe, szóval hogy az végül ott marad benne a fogban az idegszálakat helyettesítve.. Hát, a lényeg, hogy már nem fáj :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése