2013. június 28., péntek

Hát elszaladt egy újabb hét..

Ezen a héten végig Timi helyett voltam és cégeztem most már minden nap. Egészen belejöttem ebbe az új munkakörbe az elmúlt két hétben. Úgyhogy most jön a következő kihívás, vissza Budára és belevágni ott is a céges ügyfelezésbe és együtt építeni Zsoltival egy jó kis céges ügyfélkört. Igaz mostanra már egészen megszoktam a pesti csapatot, kicsit fájó szívvel hagytam ott őket :) Izgulok, hogy most hogyan fogunk Zsoltival kitalálni és felépíteni egy rendszert, amiben ketten dolgozunk megerősítve a céges kapcsolatokat. De már nagyon várom! Azt hiszem sosem tudtam volna igazán meghatározni mit is szeretnék dolgozni jelen vágyaim és kvalitásaim mellett, de ez a munkakör úgy érzem teljes mértékben fedi azt, amire vágytam :) Sosem szerettem még ennyire egy munkát. És nem is csak a munkahelyet, hanem magát a munkát. Jó érzés, hogy ennyire magamra találtam ebben az egészben :) Nagyon felemelő, motiváló és erősítő. Rátaláltam újra a munka örömére, mikor már azt hittem, örökké csak kényszerpályán futok majd a pénzkeresést tartva egyedüli motiváló erőnek. És boldog vagyok, hogy ilyen keményen is tudok dolgozni, pörögni, hajtani magamat is. Most már van céges névjegykártyám és céges telefonom is és lassan de biztosan kezdem magamhoz szoktatni a céges ügyfeleket is..

Még holnap is dolgozom, most már itt a budai üzletben. Aztán délután irány Agárd! Sára már este elutazott, ma szabadnapja volt, mert hogy letette az utolsó vizsgáit is a suliban. Szinte hihetetlen, hogy így eltelt az a 2 év, amibe belevágott. Nagyon büszke vagyok rá :) Sokat fejlődött, változott ő is, mióta együtt lakunk. Akárcsak én. Csiszoljuk egymást, miközben magunk is folyamatosan változunk, ahogy halad előre az idő. Egyre kevesebb köztünk az a 7 év. Régen nagyon sokat számított, de most már kezdi behozni a lemaradást :) Szóval holnap én is utazok és vasárnap már én is ott leszek a kongresszuson, Veszprémben, apáékkal és Petiékkel együtt. Agárd lesz a bázisunk. Már alig várom! Az év fénypontja. Vágyom a hangulatot, a szép énekeket, a szellemileg építő, erősítő és felfrissítő gondolatokat. Talán sok-sok gyöngyszemet nem tudunk hosszútávon megjegyezni, de ha akkor és ott erőt adnak és hozzájárulnak, hogy továbbra is lendületben maradjunk, akkor már megéri minden egyes szó, minden egyes perc, amit a kongresszusi programok hallgatásával és a jó szellemi társasággal töltünk! A cégünknél is annyi testvér dolgozik, hogy a pesti kongresszusra eltűnik a fele társaság, nem is tudom hogy oldják majd meg. De az ügyvezető tudja, hogy nekünk ez az alkalom mennyire fontos és mindnyájunkat elenged természetesen. A két vezetővel együtt :) Ilyen helyen sem dolgoztam még, hogy a főnökeim és a kollégáim szembejönnek majd a kongresszuson :)))

Még úgy augusztus elejére jó lenne valami nyaralásfélét is betervezni, mert gyorsan elszalad a nyár.. Nórival már próbálunk az esküvőre, összehoztunk Gloria Gaynor - I can't take my eyes off of you c. számára egy olyan akusztikus verziót, hogy az örömzenétől mindketten elérzékenyültünk, olyan gyönyörű lett :) Több szólamú, egy kis meglepetéssel fűszerezve. Ajj, már alig várom, hogy előadjuk! Marad még Seal - Kiss from the rose c. száma is, a többin még gondolkodunk. Most egyelőre az is nagyon jó, hogy hetente összejárunk zenélni. A múltkor is hajnalig ott voltam náluk, pizzázásba és lelkizésbe fulladt az este :)

Azt hiszem most éppen úgy szeretem az életem, ahogy van :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése