2013. június 15., szombat

Lássuk csak, mi minden történt a héten..

Sok-sok munka.. Kedden este 7-re értem haza és olyan fáradt voltam, hogy eldőltem az ágyon. Aztán 11-kor fel is ébredtem. Uhh.. Jó fáradt lehettem. Kicsit tettem-vettem, rendbeszedtem magam aztán minden gond nélkül aludtam tovább :) Most a héten szombaton is soros voltam a boltban. Jó kis nap volt, sok tartozékot is sikerült eladni, ami után jár a jutalék. Zsolti, a boltvezetőnk vázolta nekem újra a további céljait velem kapcsolatban - hát lesz még mit fejlődnöm a következő hónapokban. Még rengeteget kell tanulnom az előttem álló kb. 1 évben, de ez jó érzéssel tölt el, hogy látok hosszútávú célokat és hogy látják bennem a lehetőséget. És hálás vagyok, hogy ennyit energiát áldoznak arra, hogy képezzenek belőlem egy rátermett ügyfelest és értékesítőt. Persze emiatt folyamatosan bizonyítanom is kell az egyes részfeladatokban, kisebb célok elérésében. Az alapján engednek tovább, adnak új feladatokat, hogy a nekem kitűzött célokat hogyan és mikorra teljesítem. De nagyon jó, hogy ez pénzben is egyre többet jelent. Ahogy egyre ügyesebb vagyok és egyre magasabb léceket is sikerül megugrani..

Volt még egy érdekesség. Nóri folyton azzal nyüstöl, hogy miért nem leszek újra olyan hosszú, szőke hajú lány, mint amilyen Edina esküvőjén voltam :) Van egy Edinával közös képünk, ami mindig kint van a polcomon. És az neki nagyon tetszik és szerinte az vagyok igazán én. Szerintem viszont már nem. Mondtam neki, ha újra 23 éves leszek, akkor újra hosszú, szőke hajam lesz :) De mostanra már nem szeretném azt a hatást kiváltani, amit akkor tapasztaltam a szőke hajammal, ami egy feltűnő jelenség. Nem akarok átlagos lenni, de nem is akarok első látásra szembetűnő lenni. Inkább másodikra. Igen, talán ez a jó megfogalmazás. Nem kívánom senkinek az utcán az arcába tolni, hogy én annyira de nagyon nőies vagyok. Nekem elég némi finom, de izgalmas, érdeklődést keltő nőiesség. Ami az érettebb, intellektuálisabb ízlést vonzza. Szeretem a középhosszú hajat, mert kevesebb gond van vele, mégis sok mindent ki lehet belőle hozni és mert nekem egy jól megvágott, igényes frizura érett ízlést és személyiséget tükröz. Most olyanra vágattam végül legutóbb, hogy egy kis enyhe ív van benne előrefelé és nagyon megszerettem ezt a fazont :) Amúgy nekem egy-egy csinos, egyedi ruhadarab, egy stílusos kiegészítő, egy szolid, de mesteri smink hamarabb odavonzza a tekintetemet, mint egy szándékosan feltuningolt dekoltázs, vagy egy derékig érő haj. Én nőként sem szeretem emiatt a nyarat, mert olyan dolgokat kell látnom, amikre nem vagyok kíváncsi. Nekem ez annyira egyértelmű üzenet és annyira ugyanaz az egy dolog jut róla eszembe. Én nem akarom, hogy rólam másoknak csak egy dolog jusson eszébe. Sőt! Egészen más értékeket és üzenetet szeretnék közvetíteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése