2012. augusztus 30., csütörtök

28.

Utolsó előtti nap.. Kicsit holtpontra is jutottam ma, elfogyott minden ambícióm. Nem is találkozom azzal, aki utánam jön, nem tudom betanítani. Ezt nem is értem.. Egy lista a feladatokról mire elég?? De hát ők tudják.. Ma többen is biztosítottak arról, hogy nagyon kedveltek, hogy sajnálják, hogy elmegyek és szerintük én voltam eddig itt a legjobb, ebben a pozícióban. Ez azért nagyon jól esett. Egy kolleganőmtől még egy apró kis ajándékot is kaptam, egy másik kollegám ma meghívott ebédre. Valami egészen fantasztikusat ettem, itt találjátok meg a receptjét, ajánlom mindenkinek, könnyen elkészíthető és nagyon finom: sertésborda "Erdészlány" módra  Annyi a különbség, hogy amit én ettem, annak a mártásába füstölt sonka kockák is bele voltak vágva és az még jobb ízt adott neki!
Szóval ma ilyen nagyon változékony volt a hangulatom, hol magam alatt voltam, hol pozitív lettem..

Majdnem le is mondtam arról, hogy délután prédikálni menjek, de aztán azzal érveltem magamnak, hogy mi jobbat is tehetnék? Mindig felüdülök a szolgálattól. És ez ma sem volt másképp :) Nagyon örülök, mert egy korábbi érdeklődőmmel sikerült felvenni újra a kapcsolatot és úgy tűnik, elég komoly a dolog. Ráadásul Fekete Józsi bácsival osztottak be, akivel még nem is voltam. Nemrég lett tanú és most végre volt alkalmam kicsit jobban megismerni őt, elbeszélgetni vele, amíg sétáltunk a területre.. Az este pedig a lehető legkellemesebben telt: beugrottam Klárihoz egy felüdítő, stresszoldó masszázsra... Hmm.. Éreztem, hogy az utóbbi idők feszültségeitől már tényleg teljesen beállt a nyakam, a vállam, a hátam. Döbbenetes, de a jobb vállam, lapockám alig mozog a balhoz képest! És ez a jó kis masszírozás most úgy ellazított. Ráadásul Kláriék a 15. emeleten laknak, fantasztikus panoráma nyílik onnan Kelenvölgyre, Budafokra, Őrmezőre, amit nézhettem masszírozás közben :) Utána még egy jót beszélgettünk.. Nagyon szeretem Klárit, egy végtelenül önfeláldozó, adakozó, házias, szorgalmas, vendégszerető, ugyanakkor komoly szellemi ember. Kellemes érzésekkel sétáltam tőlük haza... Így történt, hogy betöltöttem a 28. évemet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése