2012. augusztus 7., kedd

Nyaralás 1.

Most éppen Orfűn tartunk a nyaralásban :) Végre ma beiktattunk egy majd' egész napos strandolást, amit már annyira vártam! Mondhatom a sok napozókrém ellenére mindannyian a piros vállunkat, hátunkat, arcunkat próbáljuk hűteni :) Szuper ez az orfűi Aquapark, nekem tényleg igazán tetszett! Persze nem olyan, mint mondjuk a mogyoródi, hogy olyan sok csúszda lenne, meg extrák, de a szokásos elemek megvoltak, mindenféle vízspriccelő, pezsgőfürdős medence, gyermekmedence sokféle játékkal, egy kör alakú, sodró vizű medence, egy kis alagút egyik helyen. Jó büfék, éttermek, az árak sincsenek elszállva. A medencék is szépek, többféleképpen is körbe lehet őket járni, úszni, a strand fekvése pedig mindig is tökéletes volt :) Egyik oldalról a tó, másik oldalról erdők határolják. Van egy rész, ahol szép és kényelmes napozóágyak bérelhetők, ernyőkkel, csupán napi 300 Ft-ért / ágy. Mindenhol hatalmas fák adnak árnyékot és kellemes hangulatot. Egy családnak szerintem igazán jó, egész napos program. Én mondjuk a bátorságomat is teszteltem a csúszdákon, különösen azon a bordó színűn, ami nagyon meredek és zárt is, tehát szinte semmit nem látsz benne és majdhogynem szabadesést produkálsz a közepén :) Hát abban mindenki sikított! Alig mertem lecsúszni rajta, de rávettem magam! A végén hatalmasat csobban az ember, kb. azt sem tudja, hogy érkezett oda és hol van a kijárat :) De nagyon jó volt! Az egész nap annyira jól telt. Mint a régi szép időkben, a családdal strandoltunk. Csináltunk képeket is. Ezentúl szívesen ajánlom másoknak az Aquaparkot is, mert tényleg kellemes!

Agárd is jó volt, bár ott keveset fürödtünk, mert nagy, családi beszélgetésekbe fulladtak inkább a délutánok :) Igaz, vasárnap nagy vihar is volt ebéd után, úgyhogy az nem is lett volna olyan szerencsés, ha az a tavon ér minket. Viszont szombaton nem csak hogy fürödtünk, de Sárival beálltunk egy zumba tábor táncórájába is és annyira élveztük! Sokan voltunk, jó volt a zene, a ritmus, az ember nem is érzi milyen intenzíven mozog, csak a végén :) Este beültünk a Touring Hotel társalgójába, ahol Bea dolgozik, az is olyan hangulatos volt, ott néztük az olimpiát, a magyar vízilabdások meccsét, meg biliárdoztunk..  Holnap Pécsre megyünk.. Legalább a jó színünket már megalapoztuk, a Balatonra :) Csütörtökön indulunk Gyenesdiásra..