2012. augusztus 25., szombat

Nahát, kompaktra..

Fujifilm x10
Szombat délután van, elég forró napon vagyunk nagyjából túl. A délelőtti heverészés után Sárával kimentünk a Kopaszi-gátra napozni, strandolni egy kicsit. Változatlanul nagyon szeretjük azt a helyet! Most kicsit a homokos részre is kifeküdtünk, közvetlen a vízpart mellé, nagyon élvezem ilyenkor azt a morajlást, a strandolók, főként gyerekek önfeledt szórakozásának hangjait. Muszáj is volt maximum félóránként lehűteni magunkat a vízben. Itt viszonylag még tiszta is a Duna vize, még mikor kicsit beljebb úsztam sem éreztem semmi sodrást. A nap forrón égetett, úgyhogy nem is maradtunk olyan sokáig. Előtte egy füves-árnyékos részen pihentünk, hát képzeljétek, összesen abban az egy-két órában 3 esküvői pár fotózkodott a közvetlen környezetünkben (értsd: kb. 2 méterre tőlünk :) Figyeltem a párok hozzáállását és a fotósokat is. Mit ne mondjak, a páron is sok múlik, hogy mennyire ötletesek, miben vannak benne, mennyire tudja a fotós megvalósítani velük az ötleteit, egyáltalán mennyire veszik őt komolyan ha ezt vagy azt kér. Egyik fényképész sem tűnt túl professzionálisnak, nem volt valami komoly felszerelésük. Bár ettől még születhetnek zseniális képek. Hát igen, manapság már mindenki fotóz esküvőket.. Jut eszembe, az egyik legtehetségesebb fotós, akit ismerek, legnagyobb meglepetésemre meghirdette teljes dslr felszerelését, mert kompaktra akar váltani. Döbbenet. Hogy ilyen is van. Cél, a könnyebb kezelhetőség és hordozhatóság. Bár ahogy látom, nagyon fain kis gépet nézett ki magának:
Fujifilm X10  http://prohardver.hu/teszt/fujifilm_x10_jegy_a_retro_vonatra/bevezeto.html

Most nemrég beszélgettem kicsit Magdi barátnőmmel skype-on, ha minden igaz, sikerül összehoznunk, hogy két kedves nyíregyházi lányt albérlethez juttassunk, méghozzá nagyon jutányos áron, a Római-parton! Magdi ismerőse a kiadó, most költöznek Londonba, én meg csak úgy fél füllel hallottam erről a két lányról, éppen aznap, amikor a kiadó albérletről, gondoltam, talán ez nem véletlen :) Tehát személyesen még csak nem is találkoztam velük soha! Összehoztuk hát őket most hétvégén és a szimpátia kölcsönös volt :) Bárcsak sikerülne ez a felköltözés. Ha valaki, hát én tudom, hogy mennyire sokat számít a segítség, amikor valaki vidékről Pestre költözik! Nekem rengeteget segítettek annak idején a testvérek. Albérlettel is, de kaptam tv-t, hűtőt, mikrót, szekrényt, ágyat is. Nélkülük azt hiszem nem is tudtam volna végigcsinálni a kezdeti nehéz hónapokat..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése