2012. augusztus 28., kedd

Munka

: D
Utolsó hetem a cégnél.. Kicsit még fura arra gondolni, hogy jövő héttől nem jövök többet ide, annyira megszoktam már ezt a helyet. De sebaj, az élet folyton változik és én éppen ezt szeretem benne. Talán már nincs akkora igényem a változásokra mint régen, de szeretem ha új helyzetekbe sodródom, új embereket ismerhetek meg. Vágyom arra, hogy a munkám szabadabb, kötetlenebb legyen. Persze, egyáltalán nem biztos, hogy ez sikerül. Többnyire az szokott lenni, hogy már az utolsó pillanatban kénytelen vagyok valamit elvállalni, még ha nem is az/olyan, amit szeretnék, mert a pénzre meg szükség van. Ma délután megyek egy állásinterjúra egy ügyvédi irodába, a XII. kerületbe. Van egy másik ajánlat is, amit még ezen a héten kaptam. Szervező-ügyintéző munka, minden, ami autóval kapcsolatos. Azt mindenképpen látom, hogy jó lenne jogosítványt szerezni. Persze eddig is inkább csak anyagi okai voltak, hogy nem vágtam bele. Kicsit tartok is a budapesti forgalomtól, de azért majd csak sikerülne megszokni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése