2012. szeptember 26., szerda

A héten..

Rengeteg minden történt az elmúlt napokban, annyi esemény, annyi fordulat.. Nem is annyira időm, mint inkább egyszerűen energiám nem volt jelentkezni..
Szóval hétfőn túlküzdöttem magam az interjúkon, több-kevesebb csalódással. Talán a legominózusabb interjú az volt, ami - mint kiderült - a Csepel Művek területén volt! El tudjátok képzelni, hogy manapság hogy néz ki a Csepel Művek?? Döbbenetes volt a látvány. Elhagyatott, szinte félelmet keltő óriás gyárépületek, szerelőcsarnokok, gazzal benőtt korábbi irodaépületek.. Amerre jártam, lassanként minden az enyészeté lett.. Gondolom, miután kiderült, hogy mégsem vagyunk "a vas és acél országa".. Szóval itt egy gyógyszer-nagykereskedelmi céghez mentem. Mondanom sem kell, azonnal tudtam, hogy ide nem fogok nap mint nap bejárni dolgozni. Kicsit furcsán is nézhettem ki, amint olyan részre értem, ahol munka is folyt és overálos munkásemberek felségterületére érkeztem. Azért be-bekukkantottam néhány csarnokba: óriási méretekben folyt a munka, szereltek, hegesztettek, mindenhol hatalmas gépek és vasalkatrészekből álló halmok, vagy inkább hegyek álltak.. Akárhogy is, azért érdekes volt megismerni ezt a világot, kicsit úgy éreztem, visszamentem az időben mert azt hiszem én leginkább régi, fekete-fehér kommunista filmekben láttam csak ilyesmit.. Hétfőn este még elmentem levezetésképpen a kezdő West Coast Swing tanfolyamra, amit mondhatom, nagyon élveztem :) Kedden voltam még egy interjún, aminek az lett a vége... hogy mától elkezdtem újra dolgozni :) Nem mondom, hogy tökéletes, elég adminisztratív és száraz munka, amúgy egy gyógyászati segédeszközöket forgalmazó cégnél, meg a város egy elég kieső, bár kulturált területén van. Egyelőre meglátjuk még hogy alakul a dolog, mindenesetre legalább keresek vele addig is.. Most beesett egy nagyobb kiadás, épp a legrosszabbkor, szóval nagyon kell a pénz, sajnos.. Egyelőre le kellett mondanom a részmunkaidejű tervemről.. De nem szeretném teljesen feladni az ez irányú céljaimat!
Tegnap, kedd este meg el is mentem a frissen megszerzett tánctudásomat gyakorolni, mivel a koliban volt rá lehetőség. Hát ott olyan meglepetés fogadott, amire igazán nem számítottam! Úgyhogy kicsit felemásra sikerült az este.. Most időbe is fog telni, hogy összeszedjem magam ezután.. De majd túl leszek rajta. A tények, azok tények. Megváltoztathatatlanok.. El is fáradtam ma a munkában, sok volt az új információ, az új emberek.. Most jólesik kicsit kiírni magamból ezeket..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése