2012. szeptember 1., szombat

Végre szombat :)

Hogy én mennyire szeretem a szombatokat! :) Nagyokat lehet aludni, ilyenkor kitakarítunk, szép tiszta lesz a lakás és amit még ennél is jobban szeretek, az a piacozás! Itt nem messze van tőlünk egy kis hétvégi alkalmi piac, tudjátok, ahol a házi tejtől, a paradicsomon át a zokniig és a mosószerig minden félét lehet kapni. Itt nincsenek egyforma méretű és színű zöldségek, gyümölcsök. És valahogy még az Ariel meg a Nutella is jóval olcsóbb, mint a szupermarketekben. Az eladókkal lehet beszélgetni és kivárni a sort a péksüteményesnél, mert 13 óra után minden féláron van :) Hétvégére egy finom tejfölös krumplifőzeléket tervezek, sok babérlevéllel, sült hússal és egy jó húslevest is szeretnék főzni..

Tegnap még volt egy búcsúzás a cégnél, nem is tudom írtam-e, de hárman is elmentünk tegnap. És legnagyobb meglepetésemre volt egy kis búcsúbeszéd, torta, sőt még egy virágcsokrot is kaptam! Mit ne mondjak, elég vegyes érzésekkel vettem át, de azért meg kell hagyni, jól esett.. Hétfőn első utam a Munkaügyi Központ vezet majd, bejelentkezni, biztos ami biztos, aztán nyakamba veszem a várost és tovább kutatok állás iránt. Vagy 6 órában, vagy kötetlen munkaidőben szeretnék dolgozni, ezt már eldöntöttem. Olyan jó lesz a jövő hét, igazából úgy szeretem ezt a szabadságot! Sokat-sokat megyek prédikálni :) Igaz, ahogy beköszöntött a naptári ősz 1. napja ma, rögtön lehűlt egy kicsit az idő, esett egy nagy eső, de legalább egy kicsit frissült a levegő a sok pollentől. Kínozott már a napokban nagyon az allergia..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése