2012. szeptember 5., szerda

Kutatók Éjszakája, 2012.

Hát milyen gyorsan eltelt megint egy év.. Szeptember 28-án újra Kutatók Éjszakája lesz! Mintha csak néhány hónapja lenne, hogy voltam a tavalyin. Nagyon tanulságos volt, lefényképeztek hőkamerával, megnézhettem a testem hőtérképét, de hallgattam előadást az élelmiszerbiztonságról vagy voltam például egy bőrgyógyászati állapotfelmérésen. Körbenéztem a Műegyetemen is. De azt láttam, hogy ott mindenképp érdemes regisztrálni magad, mert rengetegen voltak az egyes előadásokon, be sem lehetett jutni, az udvarokon kígyóztak a sorok.. Volt egy előadás, amit már tavaly is meg akartam hallgatni, idén regisztrálok rá:  "Semmi varázslat, csak fizika!"  /BME/
A weblapon láttam egy reklámot, egész érdekes újságnak tűnik: Mindennapi pszichológia

Végre-végre, ma este újra Dr. House!!!!!!!! :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése