2012. szeptember 23., vasárnap

Ma délután nagyon szép napsütéses idő volt - ki is használtam egy jó biciklizésre! Az én kis Albertfalvám így, őszi napsugárban, sárguló fákkal és lassan aláhulló levelekkel, ha lehet, még idillibb volt, mint máskor! Néha meg-megálltam egy sarkon és csak csodáltam a bájos, fákkal teli utcákat.. Új utakon jártam, most a 41-es villamos vonalát követtem, aztán felkanyarodtam a Péterhegyi útra, ahol a jó kis emelkedő után édes volt a könnyű, lefelé gurulás :) Körbe jöttem, Őrmező felé, végig a Budaörsi úton, egészen majdnem a Bach csomópontig, aztán visszafelé a Villányi úton, majd a Fehérvárin és az Etelén..

Tegnap korán keltem, már fél 8-ra kint voltam Csepelen, az ősszel induló iskolák épületét újrafestették-, mázolták, úgyhogy volt mit takarítani. Kedves kis csapat jött össze, sokan pl. Dunaújvárosból utaztak fel. Új barátokkal lettem gazdagabb :) Ilyen jó légkörben meg sem érzi a munkát az ember, pedig dolgoztunk szorgalmasan és kitartóan egész nap. Délelőtt kávé várt és sütemény, ebédre pedig remek paprikás krumplit főztek nekünk, még kakaós palacsinta is volt utána :) Én délután 5-ig maradtam. Ráadásul kiderült, hogy épp olyan körzetnek volt kongresszusa a teremben, amit ismerek, úgyhogy munka után még sikerült régi, zuglói ismerősökkel is találkozni és egy jót beszélgetni :) Nem mondom, ezek után tényleg fáradtan értem haza, úgy 7 óra körül. De ez szellemileg és fizikailag is nagyon kellemes fáradtság volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése