2013. január 30., szerda

Gyönyörű napsütéses nap van ma Budapesten :) Délelőtt nem volt programom és ilyenkor a nagy hidegben ki sem dugom az orrom otthonról, amíg dolgozni nem kell menni. De ma más volt a helyzet. Úgy tűnik, lassan-lassan visszakapom a sétálás örömét, amit annyira szeretek! El is intéztem délelőtt néhány dolgot, aztán gyalog jöttem át a Margit-hídon Budára, szikrázó napsütésben, annyira jól esett :)

Ahogy az is, hogy mennyien aggódnak értem most az allergia miatt. Mondhatni, a helikopteres történet elég nagy port vert fel :) Sokan szeretnének segíteni. Persze mindenkinek van egy elmélete, meg egy bevált csodabogyója, vagy teája, de azért mindenképp jó érzés, hogy őszintén gondolnak rám és segíteni szeretnének :) Most újra szedek egy komplex probiotikumot, amiben 10 féle lactobacilus-törzs van. Ez mindig jót tesz, mert nagyon gyenge a bélfórám. Voltam közben egy candida- és ásványianyag szűrésen is. Persze kiderült, hogy a gomba mértéke most is magas a szervezetemben, tehát diétát ajánlottak és van jó néhány ásványianyag is, ami hiányzik, pl. B vitaminok, a tipikus női vashiány, vagy kálcium és egy aminosav, aminek a neve: lizin. Ennek nekem is utána kellett nézni. Mindez persze arra sarkall, hogy az étkezést bizony változatossá és teljessé kell tenni, amennyire lehet. Pl. mostanában többször csinálok olyan reggelit, hogy valamilyen gyümölcsöt összeturmixolok laktózmentes tejjel, pici sóval és mondjuk natur kukoricapehellyel. Eszméletlen finom és laktató :) De több gyümölcsöt is veszünk mostanában vagy a kávét is igyekszem teljesen lecserélni gabonakávéra. Nagyon egészséges a malátából, vagy cikóriából készült kávé, amiből gyerekkoromban édesanyám mindig literszámra főzte a tejeskávét (igen, a Maci kávéban is ez van :), nagyon jót tesz a gyomornak, bélflórának, candidásoknak kifejezetten ajánlott! Nagyon szeretem a shea vajas natúr szappanomat és már a fogkrémünket is lecseréltük egészségesebbre, ami nincs agyonízestve és magas a xylit tartalma, illetve még barnarizst vettem most. Mozogni is minden héten járok, meg szaunába is. A következő fizetés után jöhet a többi terv :)

Még buzdításként leírom nektek, hogy Ilonám milyen szépen halad előre a tanulmányozásban :) Olyan sok örömet ad látni őt! Múlt vasárnap életében először hozzászólt az összejövetelen, nagyon büszke voltam rá :) Nagyon alaposan felkészül minden héten, a tanulmányozásra is és az Őrtoronyra is. Sőt, legutóbb mikor tanultunk, megkérdezte, mondhatna-e ő is egy rövid imát.. beleegyeztünk és az ő kedves kis szavaival szívből köszönetet mondott Jehovának, hogy tanulhat róla és mi segítünk neki :) Mondanom sem kell, könnyek szöktek a szemembe, mire befejezte :) Csodálatos érzés nekem is újra az alapoktól hozzásegíteni valaki a bibliaismerethez, az én hitem is sokat erősödik tőle. Semmi másról nincs annyi tudásom, mint a Bibliáról :) És erre nagyon büszke vagyok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése