2013. január 16., szerda

Újra itt.. Az elmúlt hét szokásos dolgos hétköznapokat hozott. Vasárnap reggel utaztam haza megint, Orfűre. Mennyivel jobb volt így, világosban utazni! Látni a tájat, falvakat, embereket. Mindenütt hó volt, amerre csak jártunk. Többször láttam családokat, ahogy a falvak szélén, szántás mellett, domboldalban, szánkóznak a gyerekekkel. Kedves emlékeket hozott fel bennem :) Milyen élmény tud lenni ez egy gyereknek, egy egyszerű kis vasárnap délelőtti szánkózás. A felnőtt talán fel sem fogja, míg a kicsi akár egy életreszóló élményt szerez. Azt mindenesetre szomorú volt látni, hogy falun egyre kevesebb kémény füstöl és egyre több ház áll teljesen lehúzott redőnyökkel, zárt kapukkal. Elhagyják a vidéket az emberek. Az öregek meghalnak, a fiatalok elköltöznek.. Pedig milyen édes kis településeket láttam. Tetszenek a modern, mediterrán típusú házak, de nekem valahogy a régi, klasszikus családi házak is közel állnak a szívemhez. Fehér fallal, Bramac cseréppel, fakerítéssel, gyümölcsössel, konyhakerttel. Talán azért is, mert mostanában többet utaztam haza és voltam otthon, de ha lehet, most még jobban vonz a vidék, a családi házas élet. Nem fut a ház előtt villamos, csend van, tiszta a levegő, kiülhetek a teraszra, tarthatok kutyát, lehet kertészkedni.. Szóval ilyesmiken merengtem, amíg a vonaton utaztam. Visszafelé is délelőtt jöttem és így az idő is sokkal hamarabb telik, ha nézelődhetek.

Hétfőn voltunk orvosnál, anyáék bejöttek velem és együtt töltöttük a napot. Többféle vizsgálat volt, de jórészt még várom az eredményeket. Amiket ott megtudtam, azok szerencsére rendben voltak. A hasi és a pajzsmirigy ultrahang. Úgyhogy most minden nap nézem a postaládát, várom a többi leletet :) A doktornővel az eredmények alapján újra beszéljük a dolgokat. Talán a hormonvizsgálatra leszek a legkíváncsibb. Az biztos, hogy most annyi mindent megnéznek a véremből, amennyit csak lehet. Nem is értem, hogy az embertől többször vesznek vért ilyen-olyan okból, hogy miért nem néznek meg több mindent egy laborvizsgálaton. Szerencsémre a laktóz is rajta lesz a listán, kértem a doktornőtől, mert a körzeti orvosnak friss lelet kell, én pedig nem csinálnám még egyszer végig a terheléses tortúrát, ha nem muszáj :( Január 30-ig kell erről leadni az igazolást. De egyébként amúgy jól érzem magam :) Vasárnap még Vértes Krisztiéknél vendégeskedtünk, nagyon megszerettem őket :) Kriszti is sok jó tanácsot adott, ő nagyon egészségesen süt-főz, ismer sokféle gyógynövényt. Pl. ajánlotta, hogy a havi fájdalmak ellen milyen jó a cickafark fű és mezei zsurló keverékéből készített ülőfürdő. Úgy egy héttel az esemény előtt. Ki fogom próbálni! Úgyis most kapok ebben a hónapban ilyen Wellness-ticket utalványt, törtem is rajta a fejem, hogy mit vegyek rajta, de ha lehet, szerintem ilyen gyógynövény boltban vásárolok majd többféle egészséges élelmiszert. Akarok majd újra biosampont használni és teljesen természetes szappant. A faith in nature (amit a képen láttok) termékeket már korábban megszerettem. Nagyon finomak a különböző gabonákból készült kásák is, pl. a köles! Azt nagyon szeretem :) Szeretnék majd egy kicsit a candida diétához hasonló diétát csinálni. Akkor éreztem, hogy az jót tesz szervezetemnek, mikor csináltam, bár nagyon nem könnyű betartani. De legalább több főzésre ösztönöz majd. Probiotikumokat is szeretnék újra szedni, mert arra is nagy szükségem van. Na igen, nem is lustaságból nem vesz ennyi mindent az ember, hanem anyagi okokból :) Az a fránya pénz.. Mindig kevés van belőle.. A mozgást sem szeretném hanyagolni, meg a szaunát. Meg az időben fekvésre törekszem nagyon még :) Hogy át tudjak állni a korán kelésre. Ami eredmény, hogy már vagy egy hete nem kapcsolom be este a gépet, hogy ne vegye el az időmet. Tegnap is már 10-kor ágyban voltam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése