2013. január 10., csütörtök

Pilates

Végül most hétfőn megyek majd a laborvizsgálatokra, úgyhogy egy újabb hosszú út vár rám haza. Bár most valószínű, hogy csak vasárnap utazom, mert még szombaton van mit elintéznem. És mivel kedden csak délutánra jövök dolgozni, ezért úgy tervezem, hogy kedd délelőtt jövök vissza. Jó lesz kipihenni magam a hétfői nap után, nem vágyom este még egy utazásra is. Nem mondom, anyagilag nem kis beruházás ez az egész, de nagyon remélem, hogy lesz eredménye..

Kicsit szürke és szomorkás ez a hét, ma igyekszem feldobni egy kis wellness-el. A Mom parkba megyek pilates-re és szaunázni. Konkrétan még sosem próbáltam a pilatest, de már sokat olvastam róla. Lassú, finom torna, ami leginkább a törzs mély izmait hivatott erősíteni és lazítani. Persze a mozdulatok megfelelő elvégzéséhez erőnlét és sok gyakorlás kell. A vállaim és a hátizmaim szinte kívánják, hogy jól megmozgassák őket, akárcsak a jó meleg szaunát, ahol teljesen el tudnak lazulni. A bőröm is felüdül tőle, kitisztul és finom, puha lesz. A west coast swing-et is tovább folytatom a középhaladó tanfolyammal. De jó lenne időnként otthonra is beiktatni a nap végére leginkább egy kis lazító gyakorlatokból álló, levezető tornát. Azt hiszem a test akkor tud egészséges maradni, ha megfelelően és folyamatosan használatba van véve..

Ui: Uhhh.. Magasra tettem a lécet. Hát ez tényleg kemény óra volt! Kezdőként alig bírtam megbirkózni a feladatokkal, a helyes testtartásról már nem is beszélve. De azért küzdöttem érte rendesen :) Szóval mindenhol izomlázam van.. De legalább érzékeltem, hogy hol állok, mennyit kell nyújtani, erősíteni magamon. Különben az óra nagyon hangulatos volt, finom zene szólt és csak egy rizslámpa égett a teremben. A képen látható gyakorlat elvégzéséhez, megtartásához - most már látom - nagyon jó erőnlét és koncentráció kell! Utána meglepetésemre a szaunában alig voltak, de így legalább nem zavartak a relaxálásban. Olyan jól átmelegedtem, a hideg zuhany után visszamenve a forróságba, mindig érzem, hogy hevesebben ver a szívem és éppen ez a lényeg. A bőröm is kipirosodik, de nagyon jó érzés. Utána még pihentem az uszoda melletti pihenőágyon és hallgattam, ahogy a hullámok finoman csapkodják a medence szélét. Nagyon jól esett.. Megyek máskor is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése