2012. május 23., szerda

Az Eurovízió nem okozott csalódást - mármint pozitívat. Gagyi számok és előadók tömkelege. Nem értem, ezt direkt csinálják? Ez valami paródia akar lenni? Európa tele van jobbnál jobb énekesekkel és zenészekkel. És akkor jön Montenegró meg Oroszország ilyen vállalhatatlan dolgokkal. Euro Neuro. Give me chance to refinance. Meg az a szám a közösségi oldalakról, na és a mély mondanivalójú La La La Love. Őszintén szólva a Compact Disco legalább egy vállalható gárda volt, ők legalább komolyan vették a dolgot. Normális ruhák, normális zene. Bár én Királyékat küldtem volna ki. Néhány dolog miatt volt érdekes a műsor mégis. Először is a mindig bájosan ironikus Gundel Takács Gábortól :) Odavagyok a szövegeiért! Pl. ahogyan vájtfüllel kihallgatta az orosz asszonykórus evribogyi-ját :D Ezenkívül eleddig nem igazán érdeklődtem Azerbajdzsán iránt, de tetszettek a kisfilmek, amikben bemutatták az országot. Persze, tudom, hogy ezek imázsfilmek, de azért érdekes volt így megismerni kicsit a Kaszpi-tenger vidékét. Őszintén szólva szerintem a legjobb, legszínvonalasabb produkció az egészben az utolsó, látványos táncos-zenés show műsor volt, jellegzetes azeri néptáncosokkal és hangszerekkel. Ilyesmit a jövő héten is adhatnának, akkor legalább a műsor végére bekapcsolnám a tv-t :) Bocs, Donny, azért neked drukkolok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése