2012. május 25., péntek

Hosszú napom volt tegnap.. Ahogy végeztem a munkával, irány haza, kicsit takarítottam, aztán nekiindultam a X. kerületnek. Mert hogy már várt rám a frissen felfogadott fuvarosom és az új ágyam :) Szinte még mindig alig hiszem el, de fél év matracozás után végre újra van ágyam! És pontosan olyan, amilyenre vágytam! Egyszemélyes, de két személyessé alakítható, ágyneműtartós, kényelmes aludni rajta, de a formája miatt vendégfogadásra is alkalmas. És még a színe is tökéletes! Arról nem is beszélve, hogy nagy szerencsém volt az internetről hirtelen szerzett fuvarosommal, nagyon segítőkész, nagy kedves fiú volt. Mire odaértem, ő már szerelte szét az ágyat. Kiderült aztán, hogy nem fér be a liftbe ezért lecipeltünk mindent a 2. emeletről, és nem hiszitek el, mire hazaértünk, nálunk meg elromlott a teherlift! A kicsi liftbe bepakoltuk, amit lehetett, de a legnagyobb, legnehezebb rész nem  fért be. És ő bizony felcipelte azt a 8. emeletre! Hát összesen vagy 2 óráig biztosan eltartott ez az egész attrakció és aztán még rám várt az összeszerelés. Kicsit elbabráltam vele, de azért sikerült :) Nagyon jó érzés volt végre újra ágyon aludni..
Tegnap előtt este pedig mégis csak elcsábítottak Szilvuba, bár nagyon fáradt voltam, de kifejezetten jól esett. Bár szerintem többet beszélgettünk, mint táncoltunk. De most kellemes érzéssel jöttem haza onnan. Megnyugodtam, hogy még tudok salsázni :)
Még egy idézetet osztanék meg veletek, ami nagyon tetszett, a minap olvastam: 
"A KÜLSŐ, AMI MEGFOG, A BELSŐ, AMI MEGTART.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése