2012. május 29., kedd

Most villamosoztam haza a Mammuttól, Kond meghívott az origo filmklub egyik premier előtti vetítésére. Holdfény Királyság. Mit mondjak, érdekes egy film :) Ahhoz képest, hogy leginkább gyermekfilm, eléggé, hát olyan elvont. Bár van benne Bruce Willis, Tilda Swinton és még sokan mások. Viszont gyönyörű a látványvilága. A színei, a beállítások, az enteriőrök. Sokáig nem is értettem a filmek végén a "Fényképezte" feliratot. Nos az nem más, mint az operatőr :) Érdekes, most már a filmeket is egy kicsit "fotós" szemmel nézem. Milyen kompozíciók vannak, milyen szögek, perspektívák. Mint sok-sok állókép összefűzve.. Jó volt hazazötykölődni a 18-assal a Duna mellett, "Eszterrel" a fülemben, annyi mindenen el lehet ilyenkor elmélkedni és megcsodálni újra meg újra az esti fényekben fürdő Budapestet.. Azon gondolkodtam, hogy ő nem egy Radics Gigi és mégis megvan a létjogosultsága a zenéjének. Én sem vagyok igazán egy különleges énekhangú énekes, de azért ennek is van és remélem lesz létjogosultsága a későbbiekben, valahol, valahogyan.. Hogy lesz, akik szívesen hallgatnak majd és élvezik majd azt a hangulatot, amit teremteni tudok. Azt hiszem egyre inkább úgy érzem, hogy szeretnék ezért komolyabban is tenni valamit. Most felfedeztem a hétvégén a társaságban egy újabb tehetséges gitárost is :) De azért még nagyon sokat kéne gyakorolnom, hogy valamiféle előadónak is mondhassam magam, nem csak fürdőszobai énekesnőnek :) Mostanában valahogy még a korábbiaknál is jobban éhezem az új ingereket, zenét, fotót, filmet, új tájakat, embereket.. Legtöbbször csak a pénz fog vissza, de azért elmegyek, amire csak lehet és tudok :)

Az "Ízek, imák, szerelmek" c. film egy betétdalával kívánok szép álmokat Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése