2012. május 1., kedd

... És még néhány dolog, ami mindig segít enyhülést hozni: a másokkal való törődés és a tervek, szüntelenül, megállás nélkül új kihívásokat keresni! Nekem most ilyen az éneklés, amit mindig is nagyon szerettem és örülök, hogy most ebben is nyíltak új lehetőségek. Ma este sokáig próbáltunk Nórival, felosztottuk a versszakokat és hogy ki hol fog hajlítani, vagy épp vokálozni. Volt ahol az eredeti stíluson is változtattunk és bossa novássá tettünk egy számot, mert nagyon jól állt neki. Kialakult a végleges sorrend is: Szekeres Adrienn - Olyan, mint te és a Híd a folyón ( ő kapott új színezetet, szerintem nagyon jó lett! ), Michael Bublé - Fly me to the moon, TNT - Nem jön álom a szememre. Ha esetleg lenne ráadás, arra is készülünk..
Ezek mellett nem adom fel a fotózást és táncot sem. Mindkettőben annyi örömömet lelem, jó érezni, hogy fejlődök bennük, ha csak lassan-lassan is, és azt is, ha pl. a fotóimmal másoknak is örömet szerezhetek. A tánc pedig felszabadít, segít elűzni a gondjaimat, eláraszt boldogsághormonokkal és közben igazán nőnek érezhetem magam, ami fontos, hogy egy szilárd pont legyen, a nőiesség, mint olyan, nekem egy kicsit mentsvár és kapaszkodó is.. Már önmagában egy jó salsa zene is olyan kellemes bizsergéssel tölt el, a hömpölygő ritmusával és a belőle áradó igazi latinos életörömmel, életigenléssel!
Nyilván más élethelyzetben nem is lehetnék ilyen szabad, ezért is akarom jól kihasználni a mostani helyzetem és kihozni belőle a legjobbat, legtöbbet: gyűjteni szorgalmasan, nyitni, tanulni, gazdagodni és adni magamból másoknak. Most pedig itt van ez a blog is, ez is új ötlet, egy szikra, ami egyszer csak kipattant a fejemből. Mert írni is szeretek. Nem tudom, talán van valaki, aki olvas is és érdeklik egy ilyen érzelgős vidéki lány városi mindennapjai..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése