2012. december 20., csütörtök

Utolsó előtti munkanap ebben az évben.. A holnapi nappal lezárom a 2012-es év - fordulatokban gazdag - munkanapjait.. Éppen az új év kezdetével kezdtem én is a Ness-nél, még januárban. Megjártam a hadak útját az akkori hivatalos munkáltatómmal, egy biztonsági céggel. Az első hónapok nagyon nehezek teltek, mire nagy nehezen kiharcoltam, hogy legalább egy munkaerő-kölcsönzőn keresztül foglalkoztassanak, ami becsületes, időben fizet és normálisan bejelent. Konfrontálódtam is a biztonsági céggel, mivel jelentettem a mulasztásaikat a Ness-nek. Képzelhetitek, két megtermett ruhásszekrénnyel kellett tárgyalnom, egyedül, mikor behívtak az irodába. Éreztem, hogy belül reszketek. Emlékszem, hogy erősen havazott és a cég székhelye nagyon kint volt egy külső kerület gyártelepén. Már nem is tudom, hogy csináltam végig, mindenesetre jó érzés volt, hogy kiálltam az igazam mellett, határozottan. Régebben ugyanis a gyengém volt a konfliktuskerülés. Most sem keresem a konfliktust, de már nem menekülök el egy nehezebb helyzet elől, ha szükség van a problémák megbeszélésére és van lehetőség a dolgok konstruktív megvitatására.. Szóval így kerültem aztán később kapcsolatba a Humán Laborral. Ez a kapcsolat megmaradt akkor is, miután már nem maradtam tovább a Ness-nél. Így jutottam el a Getronics-hoz, egy helyettesítő hét erejéig még szeptember elején. Aztán még néhány napra, aztán még néhány hétre, egy-két hónapra, végül állandóra. Mennyi változást hozott ez az év, mennyi küzdelem volt! Közben sok interjút megjártam.. Volt ahol maradtam is néhány napot. De én hamar megérzem, ha valahol nem lesz jó nekem és még ha nagyon pénzhiányban vagyok, akkor sem maradok ott. És végső soron nagyon örülök, hogy a Getro mellett kitartottam. Én a multik cégkultúráján szocializálódtam, ezt szeretem, ezt szoktam meg. Intelligens, nyelveket beszélő társaság, bejelentett munka, cafeteria, igényes munkakörnyezet. Érdekes módon, közben újabb kölcsönző céghez kerültem, decembertől a Work Force-nál vagyok.. De már közeledik az év végi pihenés és családi programok :) Szombaton úgy néz ki, vidékre megyünk, ismerősök szerveznek egy nagyobb szabású társas összejövetelt. Ha minden igaz, Petiéknél alszunk. Aztán megyünk haza, Orfűre. Ott leszünk nagyjából jövő héten, de az év végére már hazajövünk. Akkor Edináékkal tervezünk programot. Szeretem ezeket az év végi, lustálkodós napokat, mikor egész nap mennek a jó filmek, sütit sütünk és talán magunkban terveket szövögetünk az új évre.. Én minden év vége felé igyekszem egyfajta számvetést csinálni és elhatározni dolgokat a jövőre nézve.  Meg kéne nézni a tavalyi listát, vajon mennyit sikerült belőle megvalósítani? Az biztos, hogy sokféle tapasztalattal  és következtetéssel lettem gazdagabb. Sok új embert is megismertem. Jó, hogy bizonyos küzdelmeken már nagyjából túl vagyok. Bár bizonyára jönnek majd helyükbe újak.. Akárhogy is, nagyon szeretem az életet és kíváncsian várom a következő évet, mit tartogat nekem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése